600 ezer forint körüli vételárért jó vonalon mozgok, ha ezt a két típust néztem ki?
4/8 nagy szerelő lehetsz,ha ennyire jutottál,hogy "szarfrancia"......jut eszembe a másik ilyen nagy okosságot a 3F "szabályt" nem ismered te kis butuska.Hát a ford is egy szar.
A masik meg az minden kocsi alatt multilink futomű van,hidas megoldás már nincs is.Javaslom majd egyszer úgy igazabol feküdj már alá valaminek....fognak érni meglepetések futomű ügyben.
A rohadásról meg annyit,hogy a tuljnak ehhez max 10-20%köze van,hogy nem évente egyszer mossa le,esetleg a kesobbiekben elviszi makd egy utolagos alvaz meg üregvédelemre.Az viszont nem a tulajon múlik,hogy a pár éves mazdák már mindenhol rügyeznek meg társai.
a ford rohad + szar
a francia nem rohad annyira de szar
ugy hogy ezen ne vezsekedjetek, mind a kettő szar:D
6. Üdv a klubban. Nekem egy 1983-as volt, utólag átalakított XR3 motorral, 2006-ig kihúzta. Igaz, már a minden porcikája rozsdás volt, a tető egyedül nem. Hehe, szép idők voltak. :)
10. A kicsit is megvigyázott, magyarországi békalámpások nem igazán rohadnak.
Az arkategoriaban tenyleg pont jok a kiszemeltek!
Azert az MK I-es Fókusban NINCS multilink hatso felfüggesztes, de valóban zsenialis a futóműve!
Nyilvan rozsda a fokanal, elektronikus parak a Cliónál lehetnek, de at kell nezni rendesen, vegigpróbalni az összes kapcsolót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!