Volna egy ford transit duplakerekes kisteherem néha meg van pakolva 20 mázsával eléggé le is űl nem szeretném hogy esetleg eltőrne a laprugó. Olvasgattam hogy szoktak berakni a gyári helyére erősebb segédrugót. Van értelme?
Nah meglett a probléma forrása.Előzö szervíz nem gyári szervíz márkafüggetlen első-hátsó féktárcsa-fékbetét cserénél nem húzta le kellő gyári nyomatékkal a féltengelyt ezért ment szét a kerékcsapágy.
Ford szervíz írt egy megjegyzést munkalapra hogy azért ment szét a csapágy mert nem lett lehúzva a féltengely megfelően.
Ma vissza mentünk ahol elbaszták a fékcserétt és visszafizetik a kerékcsapágy stb cseréjétt 360.000-ret.
Azért mentünk a fordhoz mert a hátsó jobb oldali tolató lámpa kábelt javítsák meg.És ott mondták persze 25.000 ért vizsgálták át az egész kistehert hogy szar a csapágy.
Ha az első szervízbe vittük volna vissza ahol a fékett csinálták szó nélkül behúztak volna mondván hogy tönkre ment a kerécsapágy.
Tuti, akkor máris igazolva van, hogy f/sza a túlsúly.
Legalább nem a magyar utakat cseszed szét a túlpakolt furgonoddal
Persze, pont ezt mondom én is.
A kocsi bírta, így igazolva vagy, hogy te vagy a f/szagyerek, pont erről beszélek. A többit előttem leírták már sokszor
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!