Volna egy ford transit duplakerekes kisteherem néha meg van pakolva 20 mázsával eléggé le is űl nem szeretném hogy esetleg eltőrne a laprugó. Olvasgattam hogy szoktak berakni a gyári helyére erősebb segédrugót. Van értelme?
Egy autónak minden része össze van hangolva a teherbírásra és a sajátosságra.
Tehát a fék , a kormány is ugyan úgy " leül" mint a rugó, vagyis annak is elfogy az ereje túlsúlynál.
Ezt vedd figyelembe amikor szabálytalankodsz, mert he lesz egy baleset akkor rádverhetnek mindent a túlterhelés miatt.
Arról nem beszélve ha halálos balesetet okozol , életed végéig kisérteni fog.
"nem szeretném hogy esetleg eltőrne a laprugó. "
Előfordul ez ennél a típusnál? Szerintem nézz utána. A rugó terhelése nem csak a súlytól függ, attól is, hogy milyen úton mész. Egy hepehupás út jobban megterheli a rugót, mintha csak a német sima utakon használnák. Biztosan van benne tartalék, de kérdés, hogy mennyi. Ezt csak akkor tudod meg, ha utánanézel, hogy mennyire gyakori a rugótörés. Pl. felhívhatsz egy laprugókkal foglakozó műhelyt.
#1 20 mázsát írt, nem 20 tonnát. 20 mázsa az 2000 kiló/2 tonna, közel sincs a túlterheléshez, mivel 3,5 tonnás autóról beszélünk.
#2 Elő. Sok Transit megfordul nálunk, flottát is javítottunk egy időben. Ritkának semmiképpen sem mondanám a rugótörést.
Figyelj ide öcskös.A transitom 2800 kg nehogy már 700 kg ott vigyen el. papiron igen de hát senki se használja úgy ugyebár mert akkor venne egy berlingót.most ha megrakom 20 mázsával ugyebár akkor 4800 kg az ösztömeg.alattam nem igazán hullik szét az autó 10.000 ként cserélem az olajatt stb.Ha ennyi az ára kerékagy+csapágy cserének akkor ki lesz fizetve elhiheted.Csak tájékozódom ugyebár mielőtt kifizetemm ezt az összegett.
Majd csak neked belinkelem a számlátt.
Fékek újak.Km 160.000 ezer.6 éves.Olajcsere 10.000 km-enként
Gázolajszűrò 20.000 km-enként
Fékfolyadék 60.000 km-enkként
Fagyálló 80.000 km enként
Még a váltó és difi olajt kell lecseréljem.
Ez nem nemzetközis saját vállalkozásba van.
Most én vettem 7 millióért 115.000 km rel 5 évesen.
Újonnan 15 millió.Nem véletlen figyelek oda rá öcskös.
Ha túl terheled akkor nem tudsz mit kezdeni vele . Igen 700kg-t vihet annyit bír a futómű garantáltan és minden más. Oké el bír nagyobb súlyt is csak a futómű meg a motor nem fogja sokáig bírni így. 1000kg még azt mondom bele fér szűken . Az hogy te 2 tonnát viszel vele a te bajod , csak majd egy balesetnél is mond azt , hogy nehogy már ne vigyél annyit vele amennyit akarsz . B jogsival amúgy is 3500 kg össztömeg a max amit lehet vezetni . Ha meg fog az nkg és mérlegre állít nekik magyarázkodhatsz ...
Ennyit vihet és kész.
Vegyél helyette egy Citroën junpert 1800 kg körül üresen azaz 1500-1600 kg a terhelhetőség , hogy bele férjen a 3500 kg megengedett legnagyobb össztömegbe . Ha 2 tonnával akarsz menni akkor ott vannak az 5 tonnás kocsik amik már C vel vezethetőek , de azok arra vannak hogy 2 tonnát vigyenek ....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!