Belemerjek vágni egy 3,5 literes 211 lovas Chrysler Vision-ba?
Régi álmom egy ilyen tipikus amcsi autó:
Mennyire kell tartani az automata váltótól? Ez a 3500 ccm-es 211 lovas motor mennyire mehbízható?
Úgy egyébként vannak típushibák? Szerelők mennyire ismerik ezeket a modelleket? Nehezebb szerelni mint egy átlagos(abb) európai piacra szánt autót? Alkatrészutánpótlás milyen?
Ez a 300k ajándéknak tűnik ezért az autóért
C. NEON volt ismerősnek.
Több szerelő elhajtotta.
Az olajat zabálta.
A benzint zabálta.
Elektronikailag xopás.
Alkatrész csak külföldről.
211 lóerő 3,5 literből? Hogyan tudtak ilyen keveset kihozni? XD
Felejtsd el amcsi autókat.
Egy régi kedves barátomnak volt korábban ilyen autója.
Ő is mindig azt mondta: legszívesebben belevágna.
(mondjuk ő a kisbaltával gondolta) :D
Aztán gyorsan eladta, és azóta nyugodtan alszik.
Amikor ilyen kérdések merülnek fel, mint amiket feltettél, megspékelve a 300k-ért ajándék megjegyzéssel, szinte biztos, hogy nem való neked az a vas.
Az amerikai autó fenntartása extra költség, az alkatrész beszerzése körülményes, szerelők nem értenek hozzá.
Ez meg szinte a legrosszabb korban van. Veteránnak nem elég öreg normál használatra viszont öreg.
Ehhez megszállottnak kell lenni, és nem problémázni azon sem, ha a vételár többszöröse is elmegy a rendbe hozatalra, a fenntartására... no, de mi is ez?
24 éves, teljesen bizonytalan múltú, amerikai "csoda", amire Európában extra adókat kell fizetni.
Lehet kedvelni, szeretni, nincs azzal gond, de akkor nem az itt feltett kérdések az elsők.
Hát lehet bemmen van a hiba de azért egy 211 lovas 1700 kiló saját tömegű autótól amúgysem vagdosom magam hanyadt.
Amúgy nem tudom miért 300 az ára szerinted, oda van írva, hogy forgalombahleyezéssel 450k.
Szerelőt nem igen fogsz találni hozzá. Ha valaki esetleg úgy-ahogy ért hozzá akkor is elhajt, mert inkább megcsinál rutinból 3 népautót addig ameddig ezzel szopna. Alkatrész megint kérdéses.
97es évjárat, ehhez mértem mosolyt csal az arcomra a 150k km futásteljesítmény.
De úgy egyébként sem értem miket láttok ezekben a szarért-hugyért bizonytalan előéletű tekert USA szarokban
Úgy csináltok mintha nem tudom milyen csúcs technológia lenne benne több millió ft-os szenzorokkal.
Van benne egy faék 4 sebességes automata váltó, egy régivágású szívó benzin motor, elől hajt, meg teljesen alapvető felszereltségek pl: el. ablakemelő, szervo, légkondi, rádió. Nem értem miért lenne ez alapvetően szarabb egy G astránál.
Sokan leragadnak az ilyen ford fiestáknál, meg puntóknál. Holott egy V6-os 200 lovas autót is megkapnak annyiért csak sokan megijednek tőle, mert biztos nagyon bonyolult autó meg ilyenek,
Akkor miért vacillálsz ?
Vedd meg!
Akkor mi a kérdés? Vedd meg az amerikai álmot.
Amúgy nem tudom még mindig mit vered itt erre a 3500 köbcentis 210 lovas fosra a nyálad miközben Fiestákat szólod le.
Ennek a szarnak amit linkeltél 12 másodperc a gyorsulása 0-100on. Egy mezei 1.4-es Fiesta 13,2 alatt teszi ezt meg. G astra kerek 13.
Mondom ez a 210 ló 1700 kg-ra kevés. Egy sportosabb St fiesta vagy Clio RS meg úgy felveri neked a kúpot hogy köpni nyelni nem tudsz majd. Nem tudom mit vársz ettől a VÉHATOS "szörnyetegtől"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!