Folyik a hűtővíz?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha a blokk van elrepedva az bizony nagyon sokba is kerülhet.
Gazdasági totálkár.
Amúgy a többieknek köszönöm a rendes választ.
8-as én valóban nem vagyok tisztában a fogalmakkal, azért jöttem fel ide és vártam a választ a szakfineszektől. Tisztelem az autószerelők munkásságát.
Válaszolva pár másik kommentre..
Akkor nagyon remélem, hogy nem repedt el semmi.
Igazából annyi történt, hogy levezettem vele simán 150 km-t tegnap este, aztán még felugrottam a városba, és ott kezdett el ereszteni nagyon. Lehetett hallanai, hogy a nagy nyomás miatt nyomja kifele a vízet. Most reggel meg mikor már nincs nyomás alatt, akkor ahogy elindítom a kocsit utána huzamos tempóban valahol KICSÖPÖG.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
De szeretem az ilyen kuncsaftokat mint a kérdező.
Halvány fingja nincs az autóhoz, arra is lusta hogy alánézzen hogy honnan folyik a víz.
Ezért annyit kérhetek munkadijat amennyit nem szégyellek.
Írták itt hogy lehet egy gumicső is. Na ha csak ennyi a baja én biztosan hűtőradiátor cserét számlázok le neki, mivel úgy se tudja hogy mit csináltam.
Ilyen emberek kellenek hogy minél többen legyetek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Most reggel meg mikor már nincs nyomás alatt, akkor ahogy elindítom a kocsit utána huzamos tempóban valahol KICSÖPÖG."
Amikor csöpög, tapogasd végig a csöveket és a csőcsatlakozásokat, a termosztátház környékét, a kiegyenlítőtartályt, a hűtőt, stb. a kezeddel. (Amikor még nem forró minden.) Akkor meg fogod érezni, hogy hol nedves.
És ha muszály használnod az autót, akkor minden út előtt töltsd maximumra a szintet és útközben gyakran ellenőrizd, mert ha egy bizonyos szint alá fogy a hűtővíz, akkor tényleg hengerfejes lesz a motor vagy besül.
Szia!
Végül mi lett a megoldás? Így három év után?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!