Ha leadok egy autót szervízbe javításra kulccsal és forgalmival együtt, vagy egyéb szolgáltatónak (pl fényezőhöz, karosszériáshoz, fóliázásra, autókozmetikába), akkor szoktak adni róla átvételi elismervényt?
Mi a szokás?
Mi a normális?
Mi a tapasztalatotok?
Ti szoktatok kérni átvételit?
Adott esetben több napos/hetes is lehet a dolog.
Még életemben nem kaptam. Munkalapot utólag adták oda mindig a számlával együtt. Amíg nem zárják le, nem adják oda.
Pedig 80%-ban márkaszervizbe járok, 20% jó nevű nagy független szervizhez. Volt már olyan is sajnos nem egyszer, hogy egy olajcserét, vagy generátor felújítást kértem, otthagytam az autót és jó 20-40 km-rel több volt az km-órában, mint amikor otthagytam. Ez még hagyján, mert legalább számlát kapok, hogy aznap szervizben járt az autó. De pl garanciális javítások alkalmával semmit nem adnak. Ha letrafizzák az autómat, miközben pl "izzócsere miatti pórbaútra" kellett vinni az ég világon semmivel nem tudom bizonyítani, hogy nem is volt nálam az autó.
Így örülnék neki, ha adnának, de sajnos nem ezt tapasztalom.
Elméletileg egy szervizben készül:
-munkafelvételi lap, amin szerepel az autó átvétele(leltárilag) és a megrendelt munka(hozzávetőleges árajánlattal és határidővel)
-a munka elkészültével ez kiegészül a számlával (tartalmazza az elvégzett munkákat tételesen, vagy a ráfordított időt rezsióradíj szorzóval, továbbá a felhasznált alkatrészek/anyagok raktári bizonylatait, esetleg -kérésre- a használt alkarészeket berakják a csomagtartóba)
Mondom, ez az elmélet.
(már ha egy korrekt szervizről beszélünk)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!