Mi a véleményetek a Focus mk3 faceliftről?
Egész olcsón elég fiatalos, racionális választásnak tűnő autó. 2.0 tdci powershift váltóval venném, 3-3,5 millió környékén és 150 ezer km körül.
Tudom a powershift váltót sokan szidják, de a fordosok szerint ha sűrűn van géppel olaj cserélve, akkor bírja, és max 250 ezernél eladnám, mert nem akarom, hogy nálam jöjjenek ki a nyűgjei. Egy BMW E90 320d bmw-t váltana, de félek, hogy hiába újabb autó, akkor is csak egy ford, nem lesz hangos nagyobb sebességnél? És nem gagyi minőségű ezeknek a beltere?
ford, ezzel mindent elmondtam.
fb csoportokba azzal flexelnek hogy elvitte oket miskolcrol pecsig hibakod nelkul. ez fordnal mar nagy dolog.
Nálunk a cégnél 2017-es modellek vannak. 1.6 benzines.
Maga az autó egy kalap szar, nekem például ketyegős dízel hangja van a motornak vagy 2 éve, volt már vezérlés csere, motorszerviz. Plusz hidegen rángat mint állat, néha már életveszélyes szinten, amire a szerviz válasza az volt, hát lehet nem kap elég üzemanyagot hidegen"...na és akkor az úgy jó?
A szervizt ne is említsük, több kollégám járt úgy, hogy letette a kocsit, 20 perc múlva hívták hogy kész minden...aha. De legalább rohadt drága is minden ami nem garanciás.
Ismerősnek volt 2.0 dízeles, hát az is egy kalap szar volt. Pár éves autó és nagyjából hetente állt meg alatta motor hibával meg ilyen-olyan okokkal. Végül lecserélte neki a cég.
És hozzátenném, nálunk a cégnél mindenki tök normálisan használja, nem "futárautó" módon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!