Ez meg mégis mi a fenelehetett? Meghalt az autómban a motor?
Voltam ma alváz és motor mosáson. Mosás után hagytam alapjáraton ketyegni,száradni,de nagyon hülyén járt. Nagyon büdös szag jött a motortérből. Az autó rángatva indult. Mentem vele,rángatott és nem gyorsult. Hiába nyomtam a gázt,nagyon nehezen ment fel 4000 fordulatig max. Hazaértem vele, a motortérből hülye hang jött,zúgott a motorblokk.
Később újra beindítottam,odébb álltam vele a kertben,majd csörgést hallottam. Nyomtam a gázt és valami csörgött. Rozsa darabkák repültek ki a kipufogóból. Azóta nem indítottam be...
Mi lehet ez? Rángat a motor,leesik az alapjárat,nem gyorsul az autó, rozsda jön a kipufogóból.
Ők rontottak el valamit,vagy az alapból 20 éves autón valami már rossz volt és beszivároghatott a víz?
Barmi lehetett de ha a motor rosszul jár meg zörög akkor leállítjuk nem hagyjuk hogy szertverje magát.
Veszel új motort csere és kész
Elég erősen rázkódott.
Motorcsere????? Tönkrement a motorom a mosástól?
Ha rozsdás darabkák jöttek a kipufogóból és a motor kegyetlen rosszul járt emiatt akkor ott valószínű a kipufogóval van valami. Lehet akár a leömlőnél vagy a rendszerben bárhol annyira szét volt rohadva valami hogy a magasnyomású mosás megadta neki az utolsó löketet és lehet a középdob széthullott a hővédő burkolat alatt ezért látod azt hogy minden rendben és nem vették észre mosásnál pedig nem. Nyilván emiatt a kipufogód eltömődött emiatt lehet büdös és a rozsdás maradványokat próbálja kiköpködni de valószínű van még benne jócskán.
Én első körben autót felemelném vagy elvontatnám oda ahol van akna és megnézném alul az egész rendszert a középdobokat is megkopogtatnám esetleg levenném a védő burkolatot valahogy vagy mögé néznék vagy valami mert szerintem a gond inkább ott lehet.
Ha a mosás magának a motornak ártott volna akkor be sem indult volna az autód vagy megállt volna magától. Persze lehet az is hogy a vezérlés burkolatán beül került bele valami és beleakadt a fogaskerekekbe vagy valami de emiatt nem kéne rozsdát köpnie hátul szerintem.
Én első körben a kipufogó rendszert nézném át leömlőtől kezdve ha így nincs semmi akkor valahol le kell oldani a motorról a kipufgó rendszert már ahol lebírod vágás nélkül amit kétlek egy ilyen öreg autónál de ha sikerül akkor kell indítani tesztként. Akkor igaz hangosabb lesz jóval de ha akkor úgy érzed hogy jobban menne már megvan a hiba.
Talán, ha kiszárad az összes csatlakozó, magához tér.
Talán.
Köszönöm a válaszokat.
Hát el vagyok keseredve.
Nagyon bízom benne, hogy a kipufogós lehetőség lesz az igaz.
Vagy mire gondojak? A viszonylag kevesett futott ,jó állapotú motoromat tönkre tették?
Gondolom ha igen,b@szhatom, az életben nem fognak fizetni, meg már sosem lesz olyan az autóm...
Azért kellett,mert mertem feltételezni, hogy egy profi mosóban kellő hozzáértéssel állnak neki.
Korábban is rángatott az autó, egy alapos pályán való megpörgetés után jó lett,így bízom benne,hogy tényleg a kipufogóval van valami.
Megvan a hiba!
Az egyik gátyához bement a víz.
Látszik, hogy lefóliázták őket, mert körülötte koszos maradt,de rosszul,mert a baloldali getyánál van bent víz.
Kérdés, hogy ez mit jelent?
Nem ment az egyik henger, gyertyacsere és kész, vagy tönkrement az autóm,ezért jött rozsda a kipufogómból?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!