Milyen nyomvonalon jön létre az M8-M44 összekapcsolása?
Itt szépen fel van sorolva az M71-től Dunaújvárosig az összes érintett település, onnantól nincs nagy választék Kecskemét felé:
Még térkép is van hozzá:
M8, autóút, 110 és nincs is több kérdésem. Ez az egész úgy hülyeség, ahogy van...
Ennek 2x2 sávos, leállósávval ellátott autópályának kellene lennie a napjaink megnövekedett forgalmára való tekintettel. A meglévőket pedig a fővároshoz közelebb eső szakaszokon 3 sávosítani kellene.
És akkor mi mondjunk erre köszönetet hogy valamit kapunk ami nem 1x1 sáv mint az M80-as lesz.
Adunk is valamit, látszata is van, a pénzt meg kilopjuk belőle. Jah és az embereket is hülyének nézzük a változatosság kedvéért.
Véletlenül sem élhetővé tenni valamit és egyszer megcsinálni normálisan. Ezeknek az autóutaknak a nyomvonala úgy van megtervezve hogy később még sebességemelésre is alkalmatlan legyen a kanyarok végett.
#5 ezt olyan szokta mondani aki keveset vezet de gyorsforgalmi úton biztos. Megint a sebességet fogod meg holott nincs leállósáv ami már megint egy fokozott baleseti forrás. Lassabban kell menni ezáltal lassabban bonyolítja le az adott út a forgalmat.
Tehát csinálunk egy utat nagy sebességre ami valójában mégsem sebesség biztos. És ez nem a versenyzésről szól csupán élhető utakat kellene csinálni.
Aki nem akar haladni az a főúton fog maradni, aki pedig igen az fel fog menni rá és ezen sem fognak 140 alatt menni legfeljebb annyi változás lesz hogy aki 160-nal kicsit visszavesz. A kamion is annyival fog menni ahol letilt neki 90 körül. Röviden ennyi.
Ha feljavítanák a főútvonal-hálózatot akkor talán a szerencsétlen akit elvileg levillognak nem kényszerülne arra hogy felmenjen rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!