A Suzuki minden tekintetben jobb autó gyártó vajon, mint a Peugeot/ Citroen?
Mint ahogy egy Suzuki Across se egy apróság, igaz, valamivel rövidebb, de minden más irányban nagyobb, és 400 kilóval több anyag van benne.
Mindehhez társul kb dupla annyi lóerő, mint a 607 egyik legnépszerűbb motorjának (2,2 hdi) a teljesítménye, ami gyakorlatban azt jelenti, hogy a 607-es 100-as gyorsulását kb. megfelezi, 6 (!!!) másodpercre!
Szóval... kinek mi a fontos. Fotel, hintó érzés, vagy a japán technológia teljesítménye.
Ami meg a kényelmet illeti, 607-est nem próbáltam, Acrosst igen. Nekem minden igényemet kielégítette, bár nem vagyok az a típusú sofőr, aki vezetéshez megágyaz magának.
Mondjuk az is igaz, hogy egy Across 2-szer annyiba kerül, mint mondjuk egy 508-as Peugeot, a 607-nél meg 10-szer annyiba, de mint mondtam, nem egy ligában játszanak, az árat pedig a technológia, az összeszerelés minősége, a megbízhatóság, sokkal jobban befolyásolja, mint az, kinek milyen puhaságú felfüggesztés, vagy ülés tömés jön be.
607 egy nagyon régi Pug modell. Túl drága volt akkoriban a BMW 7 / Audi A8 / Mercedes S ligában játszani, mint ahogyan a VW is rájött a Phateon (remélem jol irtam) esetén. A fejlesztés nagyon drága dolog, nem is vették sokan, mert elmaradt a fentebb emlitett 3-astol kb minden tekintetben.
Minden gyârnak vannak kilengéseik, furább idöszakai, a Pug is probálkozott a luxus kategóriával. Nem jött be.
De a Pug nem is hasonlitható össze a Suzukival. Egy Swift, meg egy 208 nagyon más. A 208 anyaghasználata, biztonsága, mindene jobban felszerelt, kényelmesebb, mig a Suzuki pl pfoblémamentesebb. A 208-ast lehet vti, hdi, meg elektromos kivitelben is kapni, mig a Suzuki ad kb 2 motorizációs lehetöséget a konfigurátorban az autóihoz.
Ne feledjük, hogy a Suzuki újonnan 4,5 millió, a Pug kb +1 millió + a nagyobb piacokon inkább a francia, más japán meg a német autókat veszik.
A PSA jelenlegi igazi ellenfele a VW csoport. Örök háború lesz.
16-os, én azért ezzel nem minden ponton értek egyet.
"A 208 anyaghasználata, biztonsága, mindene jobban felszerelt, kényelmesebb"
A kényelem szubjektív, a felszereltség bizonyos szempontból több, bizonyos szempontból kevesebb, nem túl sok igazán jelentős különbség van.
"208-ast lehet vti, hdi, meg elektromos kivitelben is kapni, mig a Suzuki ad kb 2 motorizációs lehetöséget"
Más a szemlélet. A szuzuki még bőven fejlesztette a szívó motorokat, mikor Európában már minden gyártó ráállt a turbós benzinestre.
Semmiféle indok nem szól dízel swift mellett, a dízeleknek, egy városi kisautó esetében amúgy is leáldozóban van. Ettől függetlenül olyan eredményeket értek el teljesítményben , fogyasztásban, káros anyag kibocsájtásban a szívó benzinessel, hogy tökéletesen okafogyottá vált dízel verziót piacra dobni.
"Ne feledjük, hogy a Suzuki újonnan 4,5 millió, a Pug kb +1 millió"
Vagy inkább mínusz 200.000 ...
Azért egy 208-ast jobban fel lehet szerelni, persze ez lehet csak az én fétisem.
Jogos, a hdi motornak nem sok értelme van városban, viszont sokan sokat ingáznak (Györ-Bécs, Szombathely-Graz) oda nem vennék nagy autót, de benzinmotort sem. - Ezzel lehet csak én vagyok igy.
Hát, igen... végülis van létjogosultsága, meg az 1.6-os 200 LE-s benzinesnek is, nem is értem, a swift sport 1.4 turbót miért állították meg 140 lóerőnél... Clio rs, Fiesta rs, mind jóval erősebb. Pedig bőven lenne benne potenciál.
Meg hát a gázolajat el lehet számolni, mint céges költséget, és ha van róla számla, le lehet vonni az adóalapból. Sok esetben ez is fontos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!