A következő autó típusok valóban a legkevésbé sikerültek közé tartoznak, melyek vásárlását inkább hanyagoljuk?
A Renault Laguna 2. generációról hallottam egy találó megállapítást: a világ legjobb autója lehetett volna, ha az elektronikáját valamelyik japán cég mérnökeivel terveztetik meg...
A családban van egy immár 16 éves Laguna, >350 000 km van benne. Az elektronikájával voltak gondok, nagyon kényelmes, nagyon szépen megy, és most is pont annyira keveset fogyaszt, mint újkorában.
Köszönettel, értem. S valakinek esetleg a fenn említett Peugeot típusok vakamelyike, volt vagy van?
Illetve bátor feltevés, de megkockáztatom: valakinek volt esetleg tapasztalata Aleko/ Oltcit/ Tavria ügyben? Az Aleko-nak a hivatalos típus jele AZLK volt és nevezték Lada illetve Moszkvics Alekonak is...
A Lada, Moszkvics és más orosz típusokról. A Zsiguli őse, a Fiat 124-es 1964-ben lett az év autója. Korában nagyon jó volt az eredeti, de mostanra egy lassan 60 éves konstrukció. Az újabb fejlesztésű Lada típusok (pl. Vesta) is nagyon el vannak maradva a kortól. Talán Niva (nyugati piacon Taiga) az egyetlen Lada modell, ami nemzetközi szinten megállja helyét.
A többi orosz autók még rosszabbak. Azzal a céllal tervezték őket, hogy saját piacukra gyártsanak valami igénytelen, olcsó és egyszerű technológiával gyártható és javítható autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!