Teherautót miért kell kuplung nélkül indítani?
Azért mert a teherautóban levegős a kuplung, nem bowdenes/hidraulikus. A nagyobb teherautók váltója is legővel vezérelt és e miatt TILOS sebességben hagyva leállítani - ha elszökik a levegő akkor nem tudod kivenni sebességből.
Épp ezek miatt nem kell a kuplungot nyomkodni, meg ha még levegő sincs esetleg akkor nem is nagyon tudod.
Így van pontosan, csak is üresben kell leállitani.
Kéziféket mindig kötelező behúzni. Ezt meg megtanulhazútnák a személyautósok is, nem kézifék nélkül sebességbe hagyni.
Mindig motorfékkel hagyom, kézifék nélkül és kinyomott kuplunggal indítom a szgk-t. :) Mindig szólnak, hogy már megint be van rohadva a kézifékbowden.
Hagyjam üresbe és kézifékkel?
" Mindig szólnak, hogy már megint be van rohadva a kézifékbowden."
Kik azok akik szólnak és magadtól nem vennéd észre?
De soha nem rohad be , ha használva van.
Ezt kell megérteni.
"Mindig szólnak, hogy már megint be van rohadva a kézifékbowden."
Akkor ki kellene cserélni és sok évig megint nincs rá gond. Általában nem egy horror összeg. Nem az a megoldás, amit írsz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!