Ez tényleg normális jelenség?
Van egy automata autóm, nem gyenge, 184 lóerő.
Ha lassan gyorsulok néha ránt egy kicsit felfelé váltásnál, ha jobban odalépek neki illetve lefelé észrevétlenül vált. Egyik ismerősöm szerint ez normális, mert nagy a kocsi nyomatéka.
Ez mennyire igaz?
valtotol fugg
kb az osszes duplakuplungos valtonak van egy ilyen lagy rantasa alacsony/kozepes terheles mellett (vagyis en meg nem ultem olyanban, aminek ne lenne)
nem is rantasnak neveznem, hanem csak egy pillanatra visszavesz a teljesitmenybol kozvetlenul valtas elott
a sportautokban levo valtok magas terheles mellett azok, amik mashogy viselkednek a momentan szandekos gyujtaskihagyas miatt, de azok durrognak is, arrol lehet tudni
#1 Igen, nálam is az a helyzet hogy inkább vásszavesz egy pillanatra és azért érezni rántásnak, viszont nem duplakuplungos, egyszerű automata (ZF 6HP).
Bár azt hallottam hogy sportautókban direkt úgy csinálják hogy legyen váltáskor egy enyhe rántás - mert egyesek szerint az illik hozzá - de ez nem egy sportautó.
Feltételezem ez egy BMW lesz.
Nemrég nekem is volt e91 20d automata.
Csak 2-esbe rántott felváltásnál máshol nem lehetett érezni, sajnos ezt a hibáját nem tudtam megoldani, de ismerősnek volt valami program frissítésen ami megoldotta a váltó ütését.
Facebookon van több automata váltós csoport ahol nagyon segítőkészek !
#3 Igen, talált, szintén E91 20d 2011-ből :)
Amúgy én is utána érdeklődtem szakinál, ő azt mondta hogy ha kevés a váltóolaj akkor lehet ilyen. Mert néha olyat is csinál, hogy ahogy P-ből R-be vagy D-be teszem, egy nagyon aprót rúg. Erre azt mondta az olaj lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!