Az USA-ban a Ford Mustang egy viszonylag olcsó autónak számít?
Az alap Mustang még relatív olcsó is.
Nem sokkal drágább mint egy Mondeo (Ami ott Fusion néven fut) vagy egy Ford Ranger amo ott az "alap" autó de inkább valami nagyobb dögöt vesznek.
Vételár szempontjából igen. Itthon sem számít kimondottan drága autónak, az alapmodell ára bőven beleesik a Passat árpalettájába. Még a jól felszerelt csúcsmodell is olcsóbb, mint egy közepes X5, ami persze egy drága autó, de azért a magyar utakon is bőven van belőle.
Nyilván a fenntartási költség az egy más kérdés. Illetve azért tartják sokan a "gazdagok" autójának (nyugaton is), mert ezt nem napi használatra veszik sokan, hanem hobbira-hétvégi autónak. Tehát van egy másik teljes értékű autójuk mellette.
Fenntartási költség? Egy X5-öt vagy M4-est szerintem drágább fenntartani ha az alkatrészek szempontjából közelítjük meg a dolgot.
Csak ugye a Mustangról mindenkinek az jut eszébe, hogy amerikai és V8, na meg, hogy sokat fogyaszt. Aztán közben meg igazából jóformán ugyanannyival elketyeg mint egy német hasonló teljesítményű autó, pl a fentebbi kettő, csak valahogy azoknál mégse mindenki arra gondol rögtön, hogy mennyit fogyaszt, epdig ugyanúgy megkérik azt a mennyiséget.
Imádom a sok tudatlant :D.
Meghallják hogy Mustang, atyaéég azt nagyon drága fenntartani!!! Mitől lenne? Nem tudom! Mert azt hallottam! MEghááá Mustang! Tuti drága! V6-os V8-as motornak szinte 0 fenntartási költsége van. Olajcsereperiódust betartod, aztán kimész vele a világból.
Szerintem egy 15 éves 2.0 TDI Skodára többet kell költeni mint egy nem leharcolt Mustangra. Ez óriási tévedés, hogy a Mustangokat horror összeg fenntartani. Mindenki csak hallotta, senkinek nem volt még életében, de a szomszéd azt mondta, mert ő is hallotta valahonnan, úgyhogy tuti úgy van. Tankolni kell, ja. De simán elketyegysz velük tizenpár literrel vegyesben. Aztán kb az a legnagyobb költsége.
Igen, ott egy átlagfizetésből is össze lehet spórolni egy Mustangra, főleg használtan, elég könnyen.
Ár-érték arányban a Mustang nem csak Amerikában, hanem bárhol egy baromi jó autó, kapsz egy szívó V8-at a pénzedért, és az új generációnál már a futómű, anyagminőség, kidolgozás is rendben van. Nyilván meg kell tankolni, ha nyomod neki (már miért is ne nyomnád, ha olyan hangja van amilyen), akkor a 20 lityót is gond nélkül bekajálja, nagy átlagban olyan 15 körül. Viszont ezen kívül sokkal kevésbé problémás konstrukció, mint mondjuk egy agyonturbózott új német autó hasonló teljesítménnyel.
#8, teljesen mindegy melyik században élünk, hogy jön ez ide. Már az autózás eleje óta nincs SZÜKSÉG V8-ra. Már akkor is el lehetett ketyegni négyhengeres motorokkal is.
Hallottál már arról, hogy valaki szereti az autókat? Nem csak egy háromhengeres fosketrec közlekedőedényt szeretne, hanem valamit amit élvezet vezetni? Gondolom, nem. Akkor meg minek kommentelsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!