Nehezebb vezetni egy Ford Mustangot, mint egy "átlagos" autót?
Egy-két helyen olvastam, hogy komolyabb vezetési tapasztalat, rutin nélkül veszélyes lehet egy mustangot vezetni. Indokolásként azt adták elő, hogy könnyebben megcsúszik, nehezebben fordul.
Megjegyzem a kérdésem merőben elméleti, csak kíváncsi vagyok tényleg így van-e.
Csak annyiból nehezebb, hogy brutál hosszú az eleje, és ez sokaknak probléma.
Nem csúszik meg, megfogja az elektronika. Ha meg hülye voltál, mindegy milyen kocsiban ülsz úgyis eldobod.
Visszakérdezek. Melyik Mustangot?
A mostani Shelby GT500-at hétszázakárhány lóerővel?
Vagy a 13 éves V6-ost 200 lóerővel?
Nem mindegy.
Attól mert egy autó sok lóerő, nem feltétlen kell ökör módon vezetni. Ugyan úgy lehet normálisan közlekedni egy 700 lovas kocsival is.
Nyilván kiautózni nehéz ezeket. 50-nel egyenesben nem fogsz eldobni egy 1000 lovas kocsit sem. Kanyarban ha ökörkdösz, 120 lovas autóval is fel lehet tekeredni a fára.
Normális, átlagos vezetés mellett semmilyen autó nem igényen nagyobb vezetési tapasztalatot, mint bármelyik másik. Ha elkezded hegyezni, akkor kell észnél lenni.
Nyilván az erősebb gépek könnyebben dobják magukat. Nyomsz egy padlót 90-nél és megúszik a hátulja, na az a nemmindegy.
Normális használat mellett nem nehezebb, a méreteit kell megszokni, mert azért nem kis autó.
Viszont ahogy elkezded dinamikusan használni úgy azért erősödnek a különbségek
Nagyszeru valaszok erkeztek csak eppen rendkivul pontatlanok.
Igenis nehezebb vezetni egy atlagsofornek mint egy normal autot. Persze a valaszolok nem atlagsoforok ezert irjak hogy ugyanolyan de rohadtul nem. Es most az atlagos ma kaphato 450 le autorol beszelek.
1. Kormanyzas kenyegesen kemenyebb
2. Kuplung valto is nehez
3. Ha kanyarban kozepesebb gazt ad egy atlagos sofor ugy elszallmint a gyozelmi zaszlo
4. Kilatni a kocsibol sem egyszeru
5. Sokaknak gondot okoz h nem erzik az auto mereteit - nekik akkor ez is plusz kihivas
A valaszolok nagy reszevel ellentetben en tenyleg sokat vezettem sokfele mustangot, az egyszerubb 2.3 as ecoboost tol a bullitig
#9: És mi az a "normál autó", amihez te hasonlítod? A 3-as pontod igaz, (mert a hétköznapi autók tényleg nem szokszát lóerős hátsókerekesek általában), de a többi???
Mihez képest keményebb a kormányzás? A "normál" autókban szerited mind egy forma a kormányzás, csak a mustang a kivétel???
Kuplung váltó ugyanez, mihez képest nehéz? Egy új mercedeshez, vagy egy 20 éves suzukihoz képest? A kettőben szerinted egyforma a váltó??? Nyilván nem, akkor mégis hogy lehet egy kalap alá venni?
Aki nem érzi az autó méreteit, annal mindegy mit vezet. A mustang pár centivel nagyobb egy passatnal, ami egy tök átlag autó.
Hát öcsém, nagyot akartál villantani hogy elmeséled hogy mekkora mustang szakértő vagy, de csak amgadat égetted be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!