Golf 4 1.4 hengerfej?
Gyári motorja szét szedve gyűrűzés, szimeringek, csapágyak stb
Bele fogtam egy kis tuning dologba.
3-as puntóval csináltunk olyat, hogy 2-es punto hengerfejet raktunk rá meg a hozzá tartozó dolgokat na most az 1.4-es blokkra rá lehet rakni az 1.6-os hengerfejet. Olyan választ már kaptam, hogy nem érdemes foglalkozni vele de pont ezért csinálnám a kihívás miatt.
Megnézted , megmérted hogy mi a különbség a kettő közt?
Azt írd már le legalább ide.
Ha minden áron szopni akarsz,meg elcseszni a gyári beállításokat akkor remek kihivas lesz.
A masik meg az,hogy 3-as punto nincs ,de ez ne is zavarjon.
Bár elég nagy marhaságnak tűnik, de legalább annyi teljesül, hogy a két motor furata egyaránt 76,5 mm. Akkor még felmerül, hogy az olaj és hűtőviz csatornák valamint a hengerfej csavarok pont ugyanott vannak-e. És a dugattyún vannak-e bemélyedések és megfelelőek-e a szelepeknek? Akkor mechanikusan elvileg összerakható.
De a löket ugyanannyi marad (75,6 mm a 86,9mm helyett) úgyhogy a motor továbbra is 1390 köbcentis lesz!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!