Azok szidják a német prémiumokat akiknek nincs pénze fenntartani?
Az, annyira irigy szoktam lenni az ilyen műanyag nyomásszabályzós, budiláncvezérléses, repedőhengerfejes, óráscsavar méretű hengerfejcsavarokkal összerakott, alulcsapágyazott, 5 grammos hajtókaros, nem tudom még mifszomat hagytam ki ezekből a nagyonmenő német prémiumokból, tényleg a létező összes sejtem kívánja az ilyet, imádnám az összes pénzemet beleölni egy ilyen szarkupacba, gazdagítani valami nagykert, én meg az összes szabadidőmet rábsznám, mert milyen menő verdám van, és fenn tudom tartani....
Bár ha ilyen hülyegyerek pistike gondolkodásmódom lenne némi sznobdzsúzos beütéssel, valószínű vennék egy ilyet...
#10
Nagyon nem tudok veled egyetérteni…
Ha újan veszem hiába vagyok biztonságban, nekem nem buli visszahordani garanciális javításra. Használni akarom, azért vettem.
Amit én vettem az 2 tulajos volt, végig márkaszervizbe hordták és épp csak átlépte a 200ezer km-t, nem volt tekerve, nem volt kókányolva, nem volt lelakva. Nem a mechanikai hibákkal volt a problémám amire fel lehet készülni, lehet vele tervezni, hanem a semmiből előjövő elektronikai hibákra amik miatt vakarózhattál hogy egyáltalán hogy a bánatba fogsz hazajutni. Persze egy ember tapasztalata nem jelent semmit, de a típus fb csoportjában pénznyelőnek nevezték az autót ami viszont nem lehet véletlen. A különbség hogy valaki ki tud békülni a pénztalicskázással (mert mással nem tudod hordani hiszen az autó nem megy…), valakinek pedig nem ad annyit hogy ez megérje. Ez egyébként egy alapmotoros A3, tehát még nem is egy olyan amit szétrúgnak a fiatalok.
A Hondáknál miért van hogy gyilkolják és csak megy, megy és megy? Miért van hogy ha az Accord csoportban valaki mutat egy világító check engine-t akkor az a reakció hogy “na végre valami”, ritka mint a fehér holló hogy bajuk legyen.
A Lexus csoportokban a rozsdáról szoktak érdeklődni, na meg felmerül a lemerülő akksi.
Ha valamiért prémium árat fizetek akkor miért nem lehet így megcsinálni?
#14 a mazda rx7-8 nak is annyi nyuge van mint egen a csillag, megis imadjak emberek, es egy ido utan mar rajottek a trukkokre, es kozel se lesz annyi baj vele, mint elotte. Ahogy a Skyline GTR-nek is igencsak vannak nyugei, szinten ugyan az a helyzet mint az rx-nel. Es ezek az autok meg sokkal dragabbak mint egy felsobb kategorias premium auto. Pont az a baj, hogy emberek nem ertenek az autokhoz, azt varjak hogy olyan legyen mint egy kutya, megveszed, kirakod a kertbe,megeteted, es ne legyen vele semmi gond mert aztan csak a jajveszekeles jon... de ez nincs mindenhol igy, a Mercedes 190 a vilag egyik legtartosabb motorral rendelkezik, szoval nem kell a japanokat isteniteni, a modern japan autoknak is igencsak vannak bajai. Es most ne a 30 evvel ezelotti dolgokrol beszeljunk, mert ami itthon van az nagyon nem a valosag, ennek vege fog szakadni elobb utobb, mert mondjuk majd a nagyvarosokba csak euro 5-6 al engedik a fkrgalmat, es bumm az autok 80%-a mar ki is hullott. Es szerintem jogos lenne a dolog, ott a tomegkozlekedes, eleg luxus hogy a sarki kifozdebe is kocsival jarunk... Es akkor talan nem lenne allandoan szmogriado budapesten, foleg hogy a hulyegyerek alapbol ugy kezdi hogy kiszedi a katalizatort mert -10 loero :OOO meg megcsippeli ami szinten kiuti az osszes kornyezetvedelmi elektronikat, neki 20 km-el tobbet megy a szarja, a tobbiek meg kapjanak csak tudorakot. Tiszta amerika a straight pipe hulyesegeikkel...
De lehet az lenne a legjobb megoldas, tiltsak be a vezetest, es csak modern onvezeto autok mehetnek az utakon, akar mint az Uber ,akinek nincs penze venni egyet. Nem lenne ennyi baleset, ezt garantalom. Es pedig nekem a munkam is a soforkodes, de ha ettol jobb hely lesz a vilag, hat csak tessek.
#16
Sok a halandzsa de semmi köze a témához, erre azért hadd reagáljak:
Mazda RX7: Wankel motoros, már régóta tudja az ipar hogy ez a Mazda egy fejlesztési zsákutcája volt, egyébként semmi köze a prémiumsághoz. Élvezeti értéke van az autónak, nem azért szeretjük mert sosem kell javítani hanem az egyedi megoldása miatt.
Skyline: ez sem prémium, ez egy sportkocsi amit driftelésre és versenyzésre használtak. Ugye nem haragszol ha nem lepődöm meg hogy egy sportolásra használt autóval foglalkozni kell? Amúgy milyen nyűgökre gondolsz? Nem tudok olyanról hogy állandóan lerobbantak volna vagy kifejezetten problémás autók lettek volna.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!