Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi értelme van hogy itthon...

Mi értelme van hogy itthon árulják a Toyota Corolla kombit is, meg a Suzuki Swace-t is? Ugyan az az autó, csak más márkajel van rajta.

Figyelt kérdés

2021. júl. 21. 11:57
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

A németek olykor 4-5 különböző típust is árulnak amik között csak a márkajelzés a különbség, ez ahhoz képest elég csekély osztálylétszám.

Egyébként a Suzuki nem tudna megfelelni pusztán a saját típusaival a CO2 flottaátlag követelmények Európában, mert átállt kisautókról kis crossoverek gyártására és árusítására, amik nagyobbak, nehezebbek, többet fogyasztanak és környezetszennyezőbbek - így a Toyotától vesz kölcsön olyan modelleket, amik papíron alacsony CO2 kibocsátásúak (hibridek). Mivel ez egy nem igazán tervezett dolog volt, így kutyafuttában ennyit tudtak kihozni.

2021. júl. 21. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Hogy mi értelme van? Azt leginkább a Toyota és a Suzuki tudná részletezni. Amúgy nem ugyanaz az autó. Árban és felszereltségben a Toyoták alá lövik be kicsivel. Ahol tudnak, gondolom felhasználnak olcsóbb(an elérhető) cuccokat. Hasonlítsd össze pl. a műszerfal vonalát/dizájnját.


Laikusként gondolom mindkét félnek megéri. Suzukinak talán több gyárkapacitása van itt Európában, mint a Toyotának. Alkatrészeket mozgatni (vagy közeli alkatrész beszállítókat találni) könyebb, mint kész autókat.

2021. júl. 21. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
89%

Előre menekül a Suzuki. Eddig a hibrid technikával nem sokat fogalkozott, a vicces 12 voltos soft hibrid rendszert most hagyjuk.

A Toyotával összefogva lesz esélye betartani a szigorodó CO2 kibocsátási normákat, és lehet hogy így lesz majd normális hibridjük az alsó szegmensben is (Swift, Ignis).

2021. júl. 21. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Ez csak egy autó a sok közül, amit több néven is árulnak.
2021. júl. 21. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Erre a CO2 kibocsátásra nem is gondoltam, de így már világosabb a helyzet.
2021. júl. 21. 12:19
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

#5

Emissziós normák teljesítésére mondjuk elég lenne a meghajtást megvennie a Suzukinak. Kismotor+turbóval is tudják hozni a teljesítményt és megfelelni az előírásoknak, ebben már van gyakorlatuk.


Szerintem itt "több van" az üzletben, nem tartanék attól, hogy a Suzuki a jövőben Toyota összeszerelő üzem lesz.

2021. júl. 21. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
78%
Mondjuk polgárpukkasztásnak sem utolsó, mert ha valaki meglátja, nem érti hogy volt képes valaki kiadni egy Suzukiért ennyit. Mármint a többség gondolja így, nekem nincsenek előítéleteim, vagy ha vannak is, inkább pozitívak a Suzukival kapcsolatban.
2021. júl. 21. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
82%

#7

Egy nagyobb felszereltégű Vitara árban van. Mindkettőt ki kellene próbálni, hogy ár-érték arányról beszélhessünk, meg ott van a kombi/SUV szubjektív hasonlítás.


Még drágább Suzuki amúgy az átcímkézett Across (Toyota RAV4). :)

2021. júl. 21. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
Across esetében amúgy sokkal inkább ott van a CO2 normáknak megfelelés. A plugin hybrid rendszer előnye itt sokkal nagyobb a turbózott motorokéhoz. "Ingyenesen" tölthető elektromotor dugóban kb. verhetetlen.
2021. júl. 21. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!