Az 1.7d f astrámban megolvadt a negatív test kábel. Kicseréltem, de ha indítózok, akkor felmelegszik, elkezd füstölni, és megolvad. Mitől van ez?
Szerintem ezzel sehová ne menj.
Az a kábel akkor ki is tud gyulladni és nagyon tud égni a műanyag meg az autó.
AMúgy mennyi ideig indítózol és melyik test kábelt cserélted ki?
Ez a régi opel motoros, nem isuzu?
A kadett 1.7D-t szerelték még a brutál méretű önindítóval, ami áttétel nélküli volt, egy darab műanyag nem volt benne.
Na annak az áramfelvétele volt ilyen, még gyári állapotban is izzott a negatív kábele.
Aztán elkezdték szereli a műanyag bolygókerekes "kis" önindítóval, annak lófütty volt már az áramfelvétele.
Viszont szeretett ripityára törni benne a bolygókerék.
Bár attól még indított, de olyan hangja volt, mint egy ivartalanított szamárnak, amikor próbál kefélni.
Na sokan rátették az astrákra is ezeket a régi önindítókat, ami szép és jó, csak a vezetékelése nem bírta.
De akkor az nem jól van vezetékelve.
Mert egy negativnak menni kell a motorblokkhoz is ami adja az önindítónak a negativot.
Ez nem hiányzik??
Önindítóztáskor ezen keresztül kell menni az áramnak , nem a kasznin.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!