2004-es Renault Lagunám van 1.9 dci 105 lóerős. Jelenleg 408000 kilóméter van benne. Rendszeresen karban van tartva 10.000 km-ként olajcsere és 60.000 km-ként nagyszerviz. Még mennyi kilómétert fog elmenni rendszeres karbantartás mellett?
Majd elmagyarázzák neked a nímet/japánfanok, hogy ez biztos optikai csalódás, meg csak a tédéjí képes elmenni 3 millió km-t.
Meg miért nem veszel egy nímetprémijumot, biztos proli vagy, miért nem mész el dolgozni?
Sajnálod az autódra azt a havi 500 ezer forintot? Minek neked autó?
Bármelyik dízelt ki lehet nyírni idő előtt, bár ennél a Lagunánál bajba lennél, mivel egy mezei bordásszíj hajtja a vezérlést, nem egy(sok) WC lánc, mint az értelmetlenül agyonbonyolított nímetprémijumban...
https://www.youtube.com/watch?v=FjyKtvWbOYw
Cserélj időben gázolajszűrőt a legjobb minőségűre, figyeld a vízszintet a hűtőben, és ugye a rendszeres olajcsere, lehetőleg nem 5/30-ra....minimum 40/50 legyen a vége.
Nekem meg asszonynak 2.0 DCI van.
Egyik 410e, másik 370e km. Olaj még mindíg szép sárgás benne, hiába van 5e km az olajban.
Addig megtartjuk, amíg nem lesz gazdaságilag túl drága fenntartani..
Jó kis autók..
A következő két Talizmán lesz, egyik a biturbós 160, masik a 131.
Remélem azok.is tartósak lesznek.
Sokan azért szidják, mert nem az a otthon tákolós autó a Renault.. mint egy opel.. vagy egy Suzuki.
Régen a falu "autószerelő mestere" vagyis kókány bá sem vállalta, mert nincs hozzá szerszám.
Ez és a elektronikai problémái miatt.volt egy pár év, amikor tényleg kellemetlen volt.
De ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!