Ford 1.0 Turbó benzinmotorja rendszeres karbantartás mellett mennyi kilómétert megy el?
Ha a rendszeres karbantartás a gyártói előírás betartását jelenti akkor 100 ezer km után bármikor szétmehet. Láttam már erre példát, 120 ezer km-es 1.0 Ecoboostba szarráment a motor, és az új motor pedig 2.5m ft lett volna bele márkaszervízbe. Úgyhogy maradt az otthoni összemaszekolás.
Ha ilyent veszel, a gyári előírást felejtsd el. Olajcsere max. 10e km-nél, vezérlést 80-90ezer
Ha a rendszeres karbantartás azt jelenti, hogy a szalonból kihozva 7-8 ezrenként lecseréled a 0W20-as motorolajat, akkor örökké tart. Mert a lelke ezeknek is a legfinomabb vékony szintetikus motorolaj (SAE 0W20, vagy 0W16, API SN)
Akkor azt fogja nyújtani az autó, amit a gyár ígér. Ez több százezer is lehet.
Szóval az olajon nem szabad spórolni. Ez ilyen egyszerű. Ha ezek konstrukció-hibásak lennének, eladhatatlan lenne.
mennyinként szervizelt?
Tartották a gyári csereperiódust?
Azt ajánlom hogyha megveszed, első dolgod legyen vezérlést cserélni. Igaz, hogy gyári előírás szerint nem kell benne de ismertem olyan kocsit amibe 120-130 km körül elszakadt a vezérlés.
#1
"Láttam már erre példát, 120 ezer km-es 1.0 Ecoboostba szarráment a motor"
Ha "láttál" ilyet, miért nem írod meg, hogy mi történt a motorral. Miért ilyen hangulatkaeltő hülyeséget írsz: "szarrá ment"?
Lehet, hogy fórumokon kellene körülnézned, hogy mik a motor típushibái. Vagy megkérdezhetnél egy Ford-specialista szerelőt.
Pl. www.essmotor.hu Van átvizsgálási szolgáltatásuk is. Utalhatsz rá, hogy a vétel után igénybe akarod venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!