Hogyan működik az egykörös fékrendszer? Hogyan működik az kétkörös fékrendszer? Mi a kettő között a különbség? Valaki segítsen plss🥺
A 2 körös az annyit tesz, hogy 2 fékkör van az autóban... pont azért van, hogy ha elszáll az egyik, még fogjon a fék...
Egykörös nem tudom van e.
Régen volt egykörös. A főfékhenger nyomta az olajat mind a 4 fékhez.
Ha egy fék vagy fékcső szét ment akkor megszünt az összes fék.
A 2 körösnél pont ez a jó hogy ha egy fék vagy fékcső de akár egy fékmunkahenger elromlott akkor is maradt még 2 keréken fék.
A 2 körösnél a főfékhengerből előre, meg hátra mennek külön csövek, az 1 körösnél, pl a trabantnál 1 cső jött ki, és ment egy elosztóba, ami mind a 4 kerékhez ment.
Nagy okosság a 2 körös főfékhenger, nálam volt, hogy elpukkant a hátsó munkahenger menet közben, és simán beszaladt a fékpedál padlóig...szerencsére dízellel mentem, motorfékkel simán megállt.
Ha pedig a levegős pótkocsifékre gondolt a kérdező:
1 körös: Az 1 körön folyamatosan tölti a pótkocsi féktartályt, a fékek oldva vannak, fékezésnél elveszi a táplálást és a fék befog
2 körös: 1 kör folyamatosan tölt, 2 kör vezérel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!