Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem jó a zárt (porvédős...

Miért nem jó a zárt (porvédős csapágy)?

Figyelt kérdés
Ugye motorba (a motorblokkba) főleg a 2 üteműekbe csapágyat csak porvédő nélkül szerelünk be. Na most ha villanymotorokba elmegy a csapágy porvédővel is semmilyen külső kenés nélkül akkor egy 2 ütemű motorba miért nem érdemes beleszerelni így (pedig a villanymotorokban is van fordulatszám rendesen)?

2021. júl. 3. 22:12
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
0%

"9-es, a legtöbb motornál olyan hézag van hogy a szétkopott lötyögős csapággyal sem ér bele, nem is igazán tudna annyira elkopni a csapágy hogy összeérjen, addigra már javában szétszakad a kosár benne és megszorul."

Tán orosz motoroknál volt így 1924-ben.

2021. júl. 4. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:

"Tán orosz motoroknál volt így 1924-ben."


Közel sem, a marógép aminek a motorját csapágyaztam 2005-ös olasz volt (a motor is), Nem egy motort szedtem már szét 1-2 kivételtől eltekintve nem volt olyan amelyiknek ne vért volna be minimum egy gyufaszál a forgó, és állórésze közé.

Mondjuk leginkább sima 1-illetve 3 fázisú motorokra gondolok, nem bldc-és egyebekre.

2021. júl. 4. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!