Mi lesz a jövőben a veteránautókkal, a motorkerékpárokkal meg a sportautókkal, ha már mindenhol elektromos autók lesznek?
Mikor lesznek mindenhol elektromos autók?
50 év múlva? Ki tudja ez most? (Senki)
A régiségeknek meg általaban az a sorsuk, hogy múzeumokba, gyűjteményekbe kerülnek a megmaradt darabok, a változásokkal a társadalom is változik, és a kornak megfelelő technikára lesz igény.
Most sem száguldoznak naponta OT-s rendszámos autók az utakon, a vonatokat nem gőzmozdonyok húzzák, és a városban élők sem nosztalgiáznak napi szinten, hogy milyen jó lenne az omnibusz tetején utazni, konflissal taxizni.
Nem a közeljövőben lesz minden autó elektromos.
Kiszámolta már valaki, hogy a világ autóinak elektromos verzióra lecseréléséhez pl mennyi lítiumra lenne szükség, és azt a mennyiséget honnan szerzik be?
Ennyire ne hagyd hogy kimossák az agyadat.
Még most is és még sokáig működik a Trabant, Wartburg és a két ütemű motorok.
A traktorok , kamionok meg főleg hogy üzemelnek évtizedekig még.
Személyforgalomban is még több évtized mire egyáltalán többségébe kerül az elektromos autó a térségben. 3,5 T felett és a mezőgazdaságban még sokkal-sokkal tovább fog tartani, ha egyáltalán eljön az az idő.
Egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy ez a technológia el fog terjedni a nehezebb gépek körében
Amíg az elektromos áramat fosszilis erőművekben állítják elő döntően, kisebb részben atomreaktorokban, addig semmivel sem környezetbarátabb az elektromos autó. Legfeljebb nem ott pufogtat ki mérget, ahol közlekedik.
Egyelőre a meglévő erőművek a jelenlegi áramfogyasztást is csak nehezen tudják ellátni, és egyre több kell. Olyan helyen is áramot használunk, ahol vígan el lennénk nélküle.
Nincs kellő kapacitás és környezetbarát megoldás az elektromos járművek elterjedésére.
A veteránautók meg majd múzeumban fognak állni. Vagy lesz olyan élelmes vállalkozó, aki áramból csinál benzint. :-)
Biztos lesz sokáig még benzin, gázolaj, de hogy az ára hogy fog alakulni a "nemkereslet" függvényében....nem vagyok gazdasági elemző.
Vagy lesz 5000 Forint egy liter, vagy 30 forint, mert nincs rá kereslet.
Aztán a franc tudja, az akkus megoldás fog-e elterjedni, véleményem szerint ez a legnagyobb fszág a gépjárműiparban.
Már vagy 50 éve is rengeteg alternatíván gondolkodtak, pl akkor is volt kísérleti jelleggel hidrogénüzemű autó, ami ugye sima párát pöfög ki.
Szóval lehetett volna is inkább vízbontással foglalkozni atomreaktori szinten, de nem. Inkább az akkuk.
Gondolom a további gyártások miatt, meg a gyár fennmaradása miatt.
Remélem beleszövegel ebbe is idővel valami klímaegyezmény.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!