Miért jó használtautót nő tulajtól venni?
van egy olyan elképzelés, hogy ők nem tiltásnál váltanak 2-esbe, 50 km/h-nál
egyébként semmi jelentősége nincs
Jellemzően nem úgy néznek ki már csak belülről sem, mint a disznóól.
Bár volt olyan, hogy tőlem kérdezte egy hölgyemény, hogy ezeken tényleg kell néha olajat cserélni?
Mióta láttam a szomszédasszonyom autóját belülről, azóta nem tudom, mit gondoljak a női tulajokról.
Nem túlzok: több hónapnyi szemét és mocsok benne, a létező összes helyen. Papírdobozok, kajamaradék, csomagolóanyagok, üdítősdobozok, minden, de szó szerint.
Tudom, ez egy szélsőséges példa, de ez egy női tulaj autója volt.
Ha anyámból indulok ki akkor ő pont üveghangon használja az autót és piszkosul nagyot ránt amikor vált. Szerencsére szökőévente egyszer ha vezet, de ha lenne autója azt elég hamar széthajtaná.
Ha haverom anyjából indulok ki akkor azt mondanám, hogy teljesen átlagos sofőr.
Nem befolyásoló tényező az előző tulaj/használója neme. Úgy is az állapot a döntő.
Föleg mikor az eladó idős és hölgy.
De érdekes, hogy most itt van ez a kérdés, pont tegnap beszéltük a menyasszonyommal, hogy mekkora baromság ezt kiemelni pozitívumként.
Persze általánosítás, de azért átlagban a nőket kevésbé érdeklik az autók, főleg a technikai részletek. Legyen cuki, legyen szép a színe, leginkább ezt szoktam hallani.
Ennek megfelelően a karbantartás is neccesebb, ha az embert nem érdekli a technika, akkor nem fogja megelőzőleg karbantartani, nem fogja érdekelni, hogy a gyári 25 ezres olajcsere periódust érdemes a felére csökkenteni, nem fog észrevenni valami új zajt ami egy kezdődő meghibásodásra utalhat, és azt sem érdemes elfelejteni, hogy sajnos - főleg maszek - szervizek is gyakrabban vernek át látszólag hozzá nem értő nőket, mint férfiakat, akik látszólag valamennyit tudnak az autó belsejéről.
Jó példa van erre családon belül is. Édesanyámnak vett még 2005-ben egy új ötödik generációs VW Golfot, és egészen 2019-ig használta. Őt teljesen hidegen hagyta mindig az autó kérdés, legyen kényelmes, férjen el benne 4 ember, legyen benne klíma, és legyen jó a minőségérzete, nagyjából ennyi érdekli. Ennek megfelelően tartotta karban, amíg garis volt, addig ment a márkaszervizbe, aztán akármennyire mondtam neki hogy nem kéne, mindig valami "ismerős ajánlotta" maszekhoz vitte, akik sorra átverték, de nem tanult belőle. És persze mindig csak akkor, amikor már volt vele valami baj. Olajat is csipegette, képes volt a benzinkúton venni ilyenkor valami olajat, volt hogy így egyszerre négyféle olaj volt a motorban.
Aztán 2019-ben vett új autót, nekünk pont kellett menyasszonyomnak egy verda amit 1-2 évig tud használni, úgyhogy átvettük tőle nagyon baráti áron a Golfot.
Hát basszus.
Nyilván ahogy ránéztem amolyan hobbiszerelőként (van pár öreg hobbiautóm), találtam rögtön párszázezer forintnyi problémát amiről anyám nem is tudott. Aztán jött még sorra a gyenge minőségű utángyártott alkatrészek elhalálozása, amit az ő drága szakija tett bele az évek során. Szerencsére most már egy éve nem produkál problémát az autó, de valós 170e kilométer, első hölgy tulaj - mégis kellett rá locsolni egyből fél milliót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!