Miért rosszabb sokkal a Punto Evo töréstesztje a Grande Puntoénál?
Figyelt kérdés
Látszólag ugyanaz a karosszéria, csak a lámpák modernebbek az Evoban, ennek ellenére a töréstesztje igen gyengére sikeredett a Grande 5 csillagjához képest.2021. jún. 17. 16:23
1/7 anonim válasza:
Ugyanolyan a töréstesztje, csak a két modell közt eltelt években megváltozott a kiértékelés módja. Képzeld el milyen volna, ha a '90-es években 5 csillagos autókra ma is azt mondhatnák, hogy 5 csillagosak - senki nem akarna új autót venni.
2/7 A kérdező kommentje:
Az rendben van, de mégis egy 2005-ös Grande 5 csillagos, egy 2017-es Punto Evo pedig 0 csillagos?? Hogy kaphatja pont a két véglet-értékelést tulajdonképpen ugyanaz a karosszéria? Ez rendkívül ellentmondásos még ha újabb szempontok is előtérbe kerültek akkor is.
2021. jún. 17. 19:39
3/7 D. Brasco válasza:
Úgy hogy ma mar a toresteszt csillagjainak a kb 90%-at az adja,hogy hány 3 betűs elektronika van beépítve stb.....a puntok meg nem erről hiresek.
4/7 anonim válasza:
A Grande Punto és a Punto Evo sosem 0 csillagos, csak a kiértékelés hülyült meg... Meg kell csak nézni videón, a bolond is látja, hogy biztonságos a kasztni. 3-as válaszoló, nem is kell a Puntoba 3 betűs elektronika, amibe ezenk dominálnak, ott az anyagot rég kispórolták belőle... Hiába van benen ezer elektronika, ha elől már nincs benne acél, csak egy műanyag díszlet, alatta meg a nagy büdös semmi... Utállom az új autókat, a Punto még anyagból van, nekem is van, abban még elől kemény acél meg a lökhárító alatt és a hűtő előtt - sok hülye új autóban ez már nincs... Ne szidjátok a Fiatot, a világ legjobb márkáinak egyike. Hja kérem hogy oda kell rá figyelni? Azért, mert annyival többet is nyújt, mint a többi. Eddig amilyen új vagy pár éve autókat megtologattam úton-útfélen, mert bedöglött, az német autó volt szinte mind. A Fiat nem hagy az út szélén és előre jelzi ha valami hiba készül és ha valaki olyan hülye, hogy hetekig ordító dologra nem mozdul rá, akkor igya a levét... Az acélt amióta feltalálták, az sosem volt kopásálló, mert a fizika ilyen... Ahogy az ember térde sem az. És nem az emberi testtel van a hiba, ha valaki szétgyepálja a térdét hülye konditeremben.
5/7 anonim válasza:
4 es vagyok és úgy írom ezt, hogy van egy sokkal-sokkal öregebb Bravom mellette. Ami szintén egy telitalálat. De az is mindent elmond, hogy a kemény szibériai körülményekre a sok "híres" német márka ellenében egy gyepálós elvérzős strapatúra után kizárólag a Fiat vállalta adott típusa átépítését ottani gyártásra - a többi gyár megfutamodott. Valahogy nem véletlen hogy fél évszázaddal később ezt a típust választották Kelet-Európa legjobb autótípusának... Mert a 70-es évek Ladái, Zsigulijai Fiat-műremekek... Még ma is.
6/7 anonim válasza:
A Fiat ugyanis EMBEREKNEK gyárt autót - nem vadbarmoknak. Az ember normálisan jár az autóval, szenvedélyesen szeret vezetni, a Fiat az szól is valamiről, nem váletlenül olasz, az ember gondos, van normális esze, józan gondolkodással oda figyel az autójára. Aki meg nem gazdája, hanem gyilkosa az autónak, az vegyen tankot, ha esze nincs - és ne az olasz autókat szidja...
7/7 anonim válasza:
És már bocsánat, de én inkább megpucolok 10 kontakthibás érintkezőt, hogy más hibája ne legyen az autónak – minthogy kiismerhetetlen motorleállások miatt hetekig lessek amíg a szervízben töprengenek a német autó fölött – kivétel a BMW – mert az hasonló korú autóival még mindig tudja mit csinál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!