Mennyiböl lehet megúszni ha hengerfejes egy e36 320i?
Normálisan végzett hengerfej javításhoz hozzá tartozik a síkolás, nyomáspróbázás, és mivel úgy is szét kellett szedni a motort, azt is szokás felújítani:új csapágyak, gyűrűsor, szilentek, vízpumpa, stb.
Hengerfej javítást olcsón megúszni, úgy, hogy nem cserélik a kopott alkatrészeket, azért is nehéz, mert sok szerelő el sem vállalja úgy.
Lassan már csak a bmw-kkel lesz tele ez a kategória.
Mással összesen sincs ennyi baj.
Egy Toyota nem hengerfejesedik magától, valami irgatlan nagyot kell hibázni hozzá. Pl. vízhőfokot nem figyelni, túlmelegszik és kész a probléma. A hanyagságod miatt ne a márkát okold.
Egy BMW-nél nem csak az alapokra kell figyelni és karbantartani, hanem ott minden is elromlik. Kérdem én, ha egy megbízható autót tönkrevágsz, akkor egy megbízhatatlan milyen szempontból lesz neked jobb?
1. Semmilyen márkát nem okoltam, szeretem mind2 márkát.
2. Vásárlás után fél évvel autópálya közepén normál tempónál adta meg magát a kocsi, nem lett nyúzva meg semmi.
Nem nyúzásról beszélek, mert azt bírja, hanem karbantartásról meg az alapokról. Néha rá kell nézni a vízhőfokra, olajszintet, hűtővizet ellenőrzni. Ezeket nem halasztod el, nem lenne hengerfejes.
Így meg tud állni akkor is ha pl. elszakad a vezérműszíj(ha az van benne). Amúgy szerintem hasonló árban van a hengerfej BMW-hez és Toyotához.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!