Gyenge egy 204 lovas elektromos autó vagy velem van a baj?
Egy hete kipróbáltam egy Volkswagen ID elektromos autót. Minden jó volt az elején ,mivel egy 125 lovas tetű szívóból ültem át. Aztán egy-két óra vezetés után mikor padlóztam (pláne 80 fölött) hiányát éreztem volna még egy jópár lónak meg nyomatéknak. Tényleg gyenge az autó, vagy én vagyok grandomán?
VW ID ,2021 204 LOVAS
310 nm nyomaték (instant, fordulatszámtól mentesítetten adja le)
1800 kiló, 275 NM nyomatékkal, tényleg nem túl jó (vagy ez a sima hajtás, és a növelt teljesítményű a 310?).
Összevetéshez, nekem 1500 kilós, 350 NM nyomatékos dízel autóm van, amit dinamikusnak neveznék, de nem aszfaltszaggató.
ja, jó, másik ID-t néztem.
ID.4, akkor: 310NM, 2050 kilóhoz. Hiába a nagy szám teljesítményben, ha hasonlóan magas súly párosul hozzá. Sajnos ez van az elektromos autózásban.
nem az, mert jól megy, pláne ha egy benzines autóból ülsz át, de nem ELÉG.
Mert más kérdésekben írtak olyat, hogy városra elég 70 ló. Milyen univerzumban? Kell jól gyorsulj, hogy a sárgákon átcsusszanj, hogy ne okozz fennmaradást ha bevágsz valaki elé, stb.
"Mert más kérdésekben írtak olyat, hogy városra elég 70 ló. Milyen univerzumban? Kell jól gyorsulj, hogy a sárgákon átcsusszanj, hogy ne okozz fennmaradást ha bevágsz valaki elé, stb."
Veled van a baj. Én nekem valahogy mindenhova, mindig is elég volt a Mazda 2-esem is a maga 75 lovával. Városban pláne, de most kapaszkodj meg: autópályán is simán.
Az pedig, hogy az ID.4 neked szó szerint nem elég, kényelmes közlekedésre alkalmatlannak tartod, az egyértelműen a te hibád, tehát ilyen nincs, valamit nagyon rosszul csinálsz. Tény amúgy, hogy az autó dögnehéz és így hiába villany, annyival nem lesz jobb, mint egy benzines vagy dízel. De kényelmes közlekedésre bőven, bőven elég.
#8
Egyetértek. Nekem az előző autóm csak 101 Le-s volt. Városban bőven elég. Hova gyorsulgassak, ha 20 m-enként fékezni kell?! Sokat autópályáztam is vele. Tempomat be 130-140-re, a tempó tartásához bővel elég. Ahol kevésnek éreztem, az az országút, emelkedők. Bár ott sem volt lomha, ha valaki tényleg egy szívó motoros 60-70 lóerős autóból ülne át, egy rakétának tűnne 240Nm nyomatékkel, de úgy éreztem hogy ilyen helyzetekben mehetne jobban is.
Utána lett egy 160 lóerős autóm, a mosatni. Eleinte érezhetően fürgébb volt. De most megint úgy vagyok vele, hogy "kevés". Ami a szó szoros értelmében nyilván nem igaz. De az ember hamar megszokja a jót és még jobbra vágyik.
8-as az,hogy megy autópályán az nem azt jelenti ,hogy elégséges. Ha izomból előznöd kell és ötösben vagy, mit csinálsz? visszaváltasz, egy csomó időt veszítesz.
Autópályán nem nagyon tudsz gyorsulni 100-tól felfelé.
Városban ha sárgára vált, fékezel és nem taposol egyet.
Tehát nem, nem elég egy lepkefing 75 ló még kezdőknek sem.
Autó az 250-től kezdődik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!