Le lehetne papírozni ezt a Kraz-t?
Ismerősi körben van egy emberke akinek a telkén áll egy Kraz. Múltkor váltottunk pár szót, azt mondta, 250-ért el lehet vinni legalább a helyet nem foglalja ott, szóval kb még fémként is többet érne, mint amennyit kér érte.
Állapotát tekintve, mivel párszor láttam közelebbről mondjuk úgy 90%-os, inkább esztétikai dolgok amiket javítani kéne, bár egy féltető alatt áll nagyrészt, inkább az eleje kapott több csapadékot, de attól, hogy nem szép eléggé egyben van.
Igazából még elszállítani akkor is el lehetne, ha nem sikerülne helybe beindítani, mert mindössze fél km-t kéne jönnie, annyihoz akár még traktorost is tudok, aki elhúzná.
A fő gond igazából egyrészt az, hogy papírja kb semmi, a telek régen valami TSZ vagy hasonló volt, mikor 2000 környékén a mostani tulajhoz került, ez a Kraz meg valahogy ottfelejtődött, körülbelül akkor is üzemelhetett utoljára, legalábbis ahogy hallottam.
Bár mivel az övé, gondolom addig még oké, hogy max írunk egy adásvételit, de ha enyém is, akkor gondolom esélytelen, hogy valami úton papírokat kapjon, legalább annyit, hogy legálisan ki lehessen vele menni néha, vagy ha valami olyan kiállítás, esemény van oda elvinni.
Igazából az egésznek az volna a célja, hogy apránként rendbe tenni műszakilag és esztétikailag, amolyan hobbiként, ráérősen. Hajlok nagyon rá, hogy megvenni, csak ez a kérdés, mert ha papírjai sosem lehetnek, akkor kb lenne egy 12 tonnás, önerőből mozogni képes szobrom.
Mégis mit tudnál csinálni vele vagy mire használnád ha működne is?
Meg ha annyit kapna érte akkor leadta volna a vastelepen ő is, de nyilván nem adnak annyit érte.
AZtán ha valami baja lenne vagy alkatrész kellene bele, nem tudod beszerezni.
Ezeket mind tudja a gazdája.
Fentebb írtam, klasszikus értelemben használni nem használnám, maximum néha kimenni vele picit megmozgatni, illetve ha lennének rendezvények esetleg azokra elvinni.
Most erre a fémként többet érnére csak gyors saccoltam, nem tudom mennyi a vas, meg nyilván nem csak abból áll, de még 10 tonnával és 30-40 forinttal nézve is 300-400 amire kijönne, de eszem ágában sem lenne ilyesmi, és szerintem a mostani gazdája sem akarja, hogy ilyen sorsa legyen, gondolom azért áll még egyáltalán ott.
Alkatrészekkel biztos lenne nehézség, de műszakilag ránézésre rendben van, inkább esztétikai munkák lennének vele. Festés, lakatolás, ilyesmik. Elvileg nem is hiányzik semmi belőle, nem rabolta szét senki. Beindítva egyedül azért nem lett megpróbálva, mert a kulcsa nincs meg, mikor szóba került a dolog, azzal kezdtem, hogy esetleg megpróbálhatnánk helybe beindítani, akkor mondta.
Meg ha valami alkatrész is kell bele, azért csak lehet valahol találni, hisz amennyire tudom azért maradt belőlük fenn, illetve ritkán de még használnak is párat a mai napig.
Bár ez a része a vásárlástól független tervben van, hogy egyszer rászánunk egy délután, vagy napot, picit átlesni, megpróbálni beindítani.
Este még kicsit kutakodtam, bár lehet nem jól értelmeztem, hogy elvileg ha veteránminősítést kap valami, akkor papírok nélkül is megkaphatja illetve utána üzemelhet? Mert, hogy ott több esetben vna iylen, hogy egy-egy járműnek semmi papírja nincs, de itt valahogy át lehet tolni.
Bár ez azért még számomra is elrugaszkodott picit, mármint, felújítanám rendben, de azért egy veterán szintet nem hiszem, hogy képes lennék összehozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!