Vajon mi lehet ez egy diesel fordnál ?
Segitseget szeretnék kérni .
Mi okozhatja az ultra magas kartergázt.
3 szerelőnél voltam és igazábol nem tudták összerakni hogy mi okozhatja mivel az olajfogyásom nagyon alacsony .
10 000km nél 1 liter olajat fogyaszt . Nincs kék füstöm az erő megvan benn . Teljesen jól indul igazábol a kompresszio is remdbe van más tünetet nem is produkál mint a megnövekedett kartergaz. De azt nagyon . Ha meleg motornál letekerem a beöntőt mintha a kipufogóbol jönne. Es a nivó pálca tokjábol is latszik ha kihúzom a nivo pálcát.
A szerelő aztmondta hogy ekkora kartergáznál elméletileg annyora kopottnak kellene lennie a motornak hogy okadja a kek füstöt es nincs kompresszioja.
A hengerfej is teljesen rendben van nem fogyaszt vizet sohasem melegszik a motor túl .
Egyébkén lt ez egy ford c max 2007 1.6 diesel a 109 le valtozat
"az olajfogyásom nagyon alacsony" "10 000km nél 1 liter olajat fogyaszt"
Focus 2010 ugyan ez a motor csak 90 lovas, 13.000km alatt 2 deci ment el... nem olyan kevés az-az 1 liter
Kompressziot mertek rajt .
Teljesen rendbe van .
Igen nem olyan keves de bőven a megengedett alattvan legalabbis nekem ezt mondtak
Aztis megcsinaltattam .
És az EGR szelepem is öntisztító. Nincs benn dugulás .
A szelepszárszimering is okozhatja ezt esetleg ?
A szelepszárszimering nem játszik szerepet a kartergázban. Ezt szinte kizárólag a kopott vagy törött gyűrű esetleg repedt dugattyú szokta okozni.
Én rámérnék a kompresszióra még egyszer, utána pedig kevés olajat öntve a hengerekbe ismét. Ha sokat változik az eredmény, akkor bizony ott már kopás van és elmegy a kompresszió.
Érdemes olyan műszerrel mérni, ami rögzíti a mérési adatokat pl. grafikonszerűen egy kártyára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!