Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1.2 80 lóerős autó motorjának...

1.2 80 lóerős autó motorjának mennyire egészséges a 140-160 as tempó egy egy alkalommal?

Figyelt kérdés
Opel Corsa D 2008 1.2 80 loero
2021. jún. 7. 23:06
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
0%
Semennyire nem jó neki. Szenved nagyon az 1.2 motor 160nál, nem beszélve arról, hogy a futoműve olyan, hogy kóvályog ilyenkor az autó jobbra-balra.
2021. jún. 9. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 krwkco ***** válasza:
91%

#6

"Ja és a jobb minőségű benzint kapja ami elég drága de talán meghálálja az idő folyamán:)"

Ezt gyakran mondják az emberek. Elég rejtélyesen hangzik.

De hátha Te meg tudod mondani, hogy milyen hálára számítasz? És mi lenne ennek a műszaki magyarázata?

2021. jún. 20. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
78%
3000 fölé nem nyomnám tartósan szal inkább 130 kmh-t lődd be (amúgy van limit lol)
2021. jún. 21. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
69%

Sok " autós guru ", lepontoz mindenkit aki szerint nem 160-ra valók ezek.

Ez is az oldal szégyene, mindenki szörnyű okosnak képzeli magát .

2021. jún. 21. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
55%

14es

Így van, én is nevetek, mikor jönnek ezzel az elmélettel, hogy üzemmeleg motornál padlógázon sem kopik a motor, mert van hűtés meg jó olaj... Vicc az egész :)

2021. jún. 21. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
77%

Sajnos a tények attól még tények, attól függetlenül hogy a fentebb picsogó két szakártó szerint egy benzinmotort nem szabad 3000 fölé forgatni.

A ti hisztetekkel ellentétben egy kiskübcentis benzines kb. 3000 körül kezd el élni, alatte a gyorsulásnak és a gázpedál állásának csak nagyon halvány köze van egymáshoz. Sőt, a kis fordulaton eröltetés miatt bekövetkezhet a fém-a-fémen surlódás, mivel nincs elág olajnyomás az alacsony fordulatszám miatt. Igazából az gyilkolja az autót, aki rátok hallgatva már 2000-nél felkapcsol, és ha belenyalt a mutató a 3000-be, akkor idejön rinyálni, hogy tönkretette-e a motort.

És a másik tény: a 90-es években egy Toyota Corollát és egy Carinát zavartak meg 100.000 kilométeren keresztül nyélgázon. Elfogyott kilenc garnitura gumi, olajcserék, kötelező ellenőrzések megvoltak. A motoroknak semmi baja nem lett. További kellemes siránkozást, kislányok...

2021. jún. 22. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
Előzőből kifelejtettem, hogy ez a tartóssági teszt a Rábaringen volt. Az interntet előtti papír alapú szaksajtóban meg lehet keresni.
2021. jún. 22. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
100%

Nekem van egy 1.4 szívóm (98le), és bírja ugyan a 180-at is, de nem arra való egyértelműen. Néha ha nagyon sietek, akkor szoktam vele 140-160 között menni, semmi baja nincs tőle (13 éves autó). Az utazósebességét viszont 120-ra teszem.

Van egy 1.6 szívóm is (150le), azt elég gyakran leforgatom tiltásig (7600rpm). Szintén semmi baja nem lesz, pedig veterán. Ott az utazósebesség is magasabb, kb. 150.

2021. jún. 22. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 3 napos mákos lecsó ***** válasza:
68%
Szívó benzinest nehéz megölni egyébként alacsony fordulattal. Nincs akkora nyomaték ott még, hogy kevés legyen az olajzás.
2021. jún. 22. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
53%

16os

Rendben, akkor te nyomjad mindig padlógázon.

2021. jún. 22. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!