Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitől lehet hogy rükvercbe...

Mitől lehet hogy rükvercbe kapcsoláskor recsegő hang jön ki a váltóból? Valamiért nem állnak le a fogaskerekek.. Ha pedig üresből előtte kapcsolok egy egyest majd onnan rükverc akkor semmi probléma (2009es Punto 1.4)

Figyelt kérdés

2021. jún. 3. 20:49
1 2 3
 21/29 anonim ***** válasza:
65%

#19 A Swiftnek is szinkronizált gyárilag az 1-es. Valószínű tönkrement a szinkrongyűrű. Cseréld ki, nem egy nagy összeg.


[link]

2021. jún. 6. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/29 anonim ***** válasza:
0%

20: ez a szutyok még 20 év múlva is menni fog amikor te a híd alatt sz@rsz és falevéllel törlöd ki a segglikad mert elvitte minden pénzed az ocska német iportod. Loser


21: szerintem is, lehet bontottat veszek donornak köszi pacsi!

2021. jún. 6. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/29 anonim ***** válasza:
100%
A swiftben szinkronizált az egyes, viszont például a kispolskiban és a régi fiat 500-ban nem szinkronizált. (Csak mert valaki kért erre is példát)
2021. jún. 6. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/29 anonim ***** válasza:
37%
Szar kuplung és nem old ki.
2021. jún. 7. 06:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/29 krwkco ***** válasza:
Akkor kezdődött a recsegés, amikor a kuplungszerkezet cserélve lett?
2021. jún. 7. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/29 anonim ***** válasza:

Túl sűrű olaj a váltóban, ki nem emelő kuplung, szétkopott fogaskerekek a hátramenetnek.

De a fiat váltók csodára képesek, anno egy ritmóban nekem 3x kellett váltót cserélnem.

2021. jún. 7. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/29 A kérdező kommentje:
#25 Utána pár hónapra rá
2021. jún. 7. 20:10
 28/29 krwkco ***** válasza:

#27

Szóval egy ideig jó volt. Akkor gondolom nem az a baj, hogy a szerkezet és a tárcsa nem illik össze.

Én azt gondolom, hogy a motortól kap egy enyhe meghajtást a kuplungtárcsán keresztül és ezért kinyomott kuplunggal sem áll le.

Amikor egyesbe rakod, akkor a szinkrongyűrű lefékezi és amikor a összekapcsolódik az egyes fokozat, akkor természetesen megáll. És amikor ezután kiveszed üresbe, akkor a gyenge kuplunghatás nem tudja újra indítani a váltóforgást. Vagy időbe telik, amig újra indítja. De jó lenne, ha meg tudnád hallani, hogy tényleg így van-e. Szoktad hallani, hogy forog-e a váltó vagy sem?

Az ok amire a forgással kapcsolatban gondolni tudok: a tárcsa kinyomott kuplungnál is hozzáér a nyomólaphoz vagy a lendkerékhez. Az ok lehet (csak találgatás szintjén)

- a kuplungtárcsa nem csúszik jól a nyelestengelyen

- a kiemelővilla csúcsa megkopott

- talán valami nem központos és a tárcsának csak egyik oldal érintkezik (van valami lüktető hang?)

- felteszem, hogy a kinyomócsapágy volt cserélve és nem gondolnám, hogy az meg tudja forgatni a váltót. Még akkor sem, ha nagy az ellenállása.

A fogáspont mennyire van lent?

2021. jún. 7. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/29 A kérdező kommentje:

Köszönöm a segítséget mindenkitől közben jó (jobb) lett...

Várok benyomott kuplungal 4mp et addigra lefékezi és nem recseg

2021. jún. 30. 22:25
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!