Mennyit érhetnek ezek az autó?
Egy 2006-os szürke színü Seat Cordoba(pontosan ilyen: [link] ) autót szeretnék eladni. Kiválló állapotban van, rendszeresen szervízelt, garázsban tartott, minden papírja megvan. Az autó nem rozsdál, eredeti festés van rajta, de mivel garázsban volt kb minden nap, így szinte csillog. Eredeti motor, váltó van benne, nincsen tuningolva, eredeti Seat Audio hangrendszerrel, ami nagyon szépen szól! Új fékek, és gumi van rajta, nem nagyon eszi a benzint. Én csak annyira használtam, míg elmentem a boltba(kb 15-15km), vagy esetleg egyéb helyekre(max 300km). Elvileg 157km/h a végsebessége, de sosem mentem vele ilyen gyorsan. Az utastere jó állapotú.
211304km az óra állása. Kb 550-600.000Ft-ot kérnék érte.
A másik pedig a nagyapám régi ladája. Lada 2101(VAZ) a típusa, sötétkék színű. Eredeti motor, nem tuningolt, kézi váltós, egyik érdekessége, hogy van benne rádió. Ez is garázsban tartott, viszont kb 8 éve nem látott utat, ezenkívül, a korához képest jól van. Bőr ülések vannak benne, amik aránylag jó állapotúak. Viszont a csomagtartó ajtaját ha kinyitom, vissza leereszkedik(nem tudom, hogy ez hiba-e, vagy nem). Elindult, a kerekei aránylag jól vannak, de én csak kiálltam vele a garázsból, meg vissza. Annyi még, hogy 8 éve kivonták a forgalomból, nem ment át a müszakin, mert nagyon füstöl. Állítólag 137km/h-val tud menni, de már biztos nem képes ennyire, már hallani a motor hangján, hogy fáradt. Szerintem 120-150.000Ft-ot kérnék érte.
(Ez nem egy hírdetés, csupán kívancsi lennék, mennyiért tudnám őket eladni)
Szerintem ezek reális árak.
A csomagtartónak pedig nyitva kellene maradnia, bár én nem merném úgy hagyni, mert ha az anyakon vág, ott maradsz. Komolyan. Egyik ismerősöm járt így, pakolt a csomagtartóba, a csomagtartó ajtaja pedig rázuhant. Szerencsére túlélte. Ezért hiába is látszik úgy, hogy nyitva tud maradni, én akkor is megfogom kézzel.
A Seatra kb. a 0,5 millió forint reális.
A Lada - ha valóban kereklámpás - sokkal többet ér az általad leírt összegnél, kb. dupláját. A karosszéria állapota sokkal többet nyom a latba, mint a motoré - azt olcsó megjavítani ahhoz képest amibe egy újrafényezés vagy lakatolás kerül.
Köszönöm a válaszokat. Hát megnéztem a Ladát alulról, nem annyira vészes. És igen, a körlámpás változat. De szerintem a motor is elviselhető, elvégre egy ilyen autót már napi használtra kell venni, bármikor otthagyhat az úton, lerobbanhat. Azt se tudom, hogy mennyit eszik, vagy hogy lyukas-e valami. Mivel se benzin, se olaj, se semmi nem volt benne, most töltöttem fel, majd estére kiderül, lyukas-e vaalhol.
Tehát akkor a VAZ érhet 250-et is?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!