Sok ez a rozsda egy autó alján ?
A típust direkt nem mondom meg, 2014-es gyártás. 14 és 17 között Németországban futott emiatt látható a bölcsőn, lengőkaron, futóművön felületi rozsda.
Kérdés, hogy ez sok-e ? Műszakin, vétel előtti átvizsgáláson, olajcserén eddig nem szóltak. Kasztnin egyébként semmi korrózió nincs, küszöb alatt sem, tehát minden más oké, kivéve ezeket a "fekete alkatrészeket".
A lengőkarokat még mindig nem felületkezelik, mivel egyrészt cserealkatrészek, másrészt vagy 3-5mm az anyagvastagságuk.
Ha az 1mm-t el nem érő kaszni rozsdásodik, avval kell foglalkozni.
De láttam már olyat is, hogy előbb szétrohadt egy folyton alvázvédőzött kaszni, mint egy olyan, amivel nem foglalkoztak.
Küszöb alatti lukakat is befújták, nem tudott kipárologni, lemez elrohadt.
7 éves autókon ilyesmi már előfordulhat. Nem vészes. Ha hosszú távon az autó megtartása a cél, akkor érdemesebb most kezdeni vele valamit, mint akkor amikor már komolyabb a gond. Ez teljesen felületi. Lengőkarok annyira nem is érdekesek, mert egyszűen cserélhetőek, ha arról van szó. Padlólemez, hossztartók ne rohadjanak az a lényeg.
Műszaki vizsgán ez még messze nem bukó tétel. Sok évet elmegy még így.
Azt írtad nem írod le milyen típus. Ebből arra gondolok, hogy egy Mazda lehet, azokat szokták fikázni ilyen szempontból.
óóóóóóóóóóóóó elmegy az ott fiacskám
na ha hossző táévra tervezel vele akkor le kő csiszolni jól megpolirozni majd keményen berücsizni alvázát üregit mindenkit nekije.
az 5-6 évet véd szevasz
Nekem is olyan japánosnak tűnik :)
De ez még semmiség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!