Milyen árban megy egy normális állapotú BMW 320i? Az E46 meg az E90 között vacillálok, de nem tudom eldönteni, hogy körülbellül mi az a pénzmennyiség, amitől már megéri az újabb típust venni.
Fél éve adtam el az enyémet 900ért. 2001 2.2i, jol felszerelt volt (tempomat, bor, futheto ules, xenon) korahozkepest szep allapot, 2 hatsoperem kezdett holyagosodni, illetve difi csapagyat kellett cserelni, viszont rengeteget költöttem rá.
Szerintem milliotol lehet jókat találni már.
Annyiért csakis E46. 20i-ből kifoghatsz normálisat ennyiért, de arra azért számíts, hogy ezek nem fiatal autók, és hajlamosak alattomosan rohadni - ez legyen egy nagyon pontos átnézés alapja vétel előtt.
Facelifteset érdemesebb venni, főleg az elején gondok voltak azzal, hogy a hátsó híd hajlamos rohadni, majd eltörni (de azért a későbbieknél is figyelni kell erre, főleg a nagyobb motorosokra jellemző). Ezen felül számíts évi 200-300 ezer forintra csak szervizköltségben, ha napi használatra veszed, és tényleg gyakran is használod - lehet, hogy most 1,5 miska egy ilyen, de újonnan a tízszerese volt, és a fenntartás ehhez mért, ezt nem szabad elfelejteni.
Egyébként érdekes, hogy pont a két 20i-t nézed - E46-ból a 20i még az M54-es sorhatos, míg E90-ből már négyhengeres, nagyon nem ugyanaz, hiába 20i mindkettő, az E46 20i mérföldekkel jobban tudja a "BMW fílinget" ennek köszönhetően.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!