Miért lett ekkora közellenség a Golf 4?
Régebben, a korábbi Golfokhoz hasonlóan, nagyon népszerű volt. Manapság viszont mindenhol azt olvasom, hogy mekkora ócskavas és mindenkit le akarnak beszélni róla. Persze azt értem, hogy pont a népszerűsége miatt a legtöbb példány le van lakva és sok hülyegyerekautó is volt belőle, bár ez leginkább a TDI-re igaz, a hülyegyerekek azt vették. De népszerűségtől függetlenül minden autóból van lelakott. Amikor valaki nem egy konkrét hirdetésről kér véleményt, ahol 250 ezerért árulják a "hibátlan állapotú, igazolt 50 ezer kilométeres" Golfot, ami nyilván kamu, hanem csak általánosságban kérdeznek a Golfról, akkor miért rögtön a lebeszélés megy? Például az 1.6 szívóbenzin egy átlagos, jó karakterisztikájú, megbízható és olcsón fenntartható autó. 800 ezertől fölfelé már jóformán hibátlan állapotúak vannak. Oké meg kell nézni, nem szabad a vételárra alapozni az állapotot, de lehet azért találni valóban jó állapotút. Ha összevetjük a kategóriatársaival, akkor szerintem semmi nem veri olyan mértékben, hogy le kellene mondani róla, mondván nem éri meg. Szerintem semmivel nem éri meg kevésbé, mint bármi más.
Nem, nincs Golfom, nem azért védem ennyire. Bár tény, hogy régen szerettem és szívesen vettem volna, de nem volt és most már nem is vennék. De nem azért, mert az árkategóriában ne lenne jó választás.
Mert drágább mint az azonos kategóriában a többi autó, holott SEMMIT értsd SEMMIT nem ad pluszba. Semmiben. Sem menetteljesítmény, sem felszereltség, sem összeszerelés minősége/anyaghasználat.
Totál túlértékelt autók.
Arról nem is beszélve, hogy az 1.9 tádéval lényegében a legnagyobb hülyegyerek autók egyike. Benzinesekből meg a "tömeg" 1.4 gyenge
"attól még a Golf sem lesz jobb"
Akarom mondani rosszabb.
Akkor én mit mondjak?
:-)
Audi A4 B5 tulaj vagyok.
Első forgalomba helyezés 2000.04.30.
Egyesek szerint roncs autóm van.
Csak jót nevetek rajtuk.
Karosszéria lakatost egyet sem ismerek, nem tudok nekik munkát adni.
:-)
Műszakira felkészítésen sem volt soha.
A gyűlölködő kommentelők be tudják fotózni ide az autójuk?
Saját tulajdon?
5/7
Azt kérdezted hogy magának a márkának miért ilyen a megítélése.
Nem teljesen értem a logikátad. Szóval ha a van EGY motor az egész palettáról amire rá lehet fogni hogy nem rossz (a többihez képest) akkor jó a márka megítélése?
Te azt kérdezted, hogy miért lett "közellenség" a golf. Én meg leírtam hogy miért.
Attól, hogy van egy jó motor (az 1.6) attól még maga a 4-es golf megítélése olyan marad amilyen. A gyenge 1,4 meg a hülyegyerek 1.9 tdi megpecsételik a golfot. Mindegy, hogy amúgy "hibátlan" vagy hogy 1.6os.
Amúgy kíváncsi lennék százalékso arányban mennyi 1.6ost hoztak be az 1.4el vagy az 1.9 tdi-vel szemben.
Arra külön nem térnék ki hogy kereskedők gyakorlatilag ömlesztve hozzzák be szarért hugyért mert kint senkinek sem kell már.
3 ismerősömnek volt, 1.4, 1.6, meg tádé. Mind a három egy nyilvánvalóan tekert kotla szar volt, amit havonta kellett hordani szerelőhöz mert ha motor kuplung váltó futómű rendben volt esetleg akkor központi zár, rádió, ablakemelő halt meg. Persze tudom, de leszel majd pont az a szerencsés aki a németből beömlesztett foskupacok közül pont rányúl a tutira.
Az a baj iszonyú sok lomot hordanak be ezekből, mert egyszerűen veszi a magyar.
Nem közellenség a normális emberek szemében
Ami szét van rohadva vagy tuningolva azt nem kell megvenni. De ha jó állapotú az mai napig egy nqgyon jó autó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!