Ha a füstcsavart állítom, lehet bármi is? Van egy tényleg jó tuningos ismerősöm, aki állítana a füstcsavaron. Teljesen gyári az autó, 1.9TDI Ahu motorkód. A katalizátor alatta van. Ez nem okozna inkább kárt a rendszerben?
Figyelj, amíg a motorfékbovdent nem zsírzod be, vagy cserélsz benne folyedékot (ha hidraulikus), addig nem érdemes vele foglalkozni. Múltkor láttam egy olyan autót, amin belevert az index a karterbe, mert túl sokat tekertek a füstcsavaron és ezért nem volt megfelelő a motorfékpofák és a motorféktárcsa közti hézag. Az a hőtágulás miatt folyamatosan fogott, ezért az indexléptető motor folyamatosan járt, túlmelegedett, mert kevés volt az indexfolyadék. Az indexléptető motort hajtó keresztbordásszíj elszakadt, az elszabadult és összetörte a kartert és annak tömítéseit.
Szóval jól gondold meg, csak óvatosan azzal a füstcsavarral...
Több gázolaj (porlasztó többet ad), több levegő (nagyobb turbó nyomás).
Viszont a geometriai nélküli turbó nem képes annyi levegőt szolgáltatni, hogy tökéletes legyen az égés, ezért van sok korom. Általában ezeknek a koromkályháknak üres a kipufogó (nyílt rendszerrel futnak).
Bár azt nem tudom miért jó, inkább ciki ebben ülni, mint egy normális autóban.
Ilyet mindenképp vegyél.
Mennyit akarsz a 110LE helyett? Nem olyan kevés az, de mi az amivel elégedett lennél?
Utána meg majd jössz ide sírni, hogy sz*r a VW.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!