Van egy cég aki megbontás nélkül tudja tisztítani elvileg a rendszert, érdemes ilyenért fizetni? Már közel 200 ezer km van az autómban, és csak 4 5 éves, nagy problémákat nem produkál, de már tuti le van rakódva a korom pár helyen...
az 4 5 éves 4-5 éves akart lenni, mert 2015 ben gyártották de 16 ban lett forgalomba helyezve csak. Na nem lényeg csak gondoltam helyesbítek :D
2021. máj. 9. 12:12
2/11 anonim válasza:
Igen, pénztárcádat jól kiüríti, meg jó kis placebot tud adni. Ezek lószart nem érnek, nyomj bele 100-as benyát, menj vele egyhuzamban sokat országúton, az többet ér.
2021. máj. 9. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Nem sokat. Nem tudom ki látott itt masszívan elkokszosodott szívósort. Mechanikusan kibányászni belőle a trutymót sem egyszerű feladat. Ezen a 100-as benzin sem segít. Ha már nagyon el van tömődve, akkor meg kell bontani sajnos. Más csodaszerről én nem tudok.
Ha nincs vele gond, nem produkál semmi hibajelenséget, én még nem piszkálnám.
2021. máj. 9. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Pont annyit ér mint a tenyérjóslás, vagy a tv-s sámán pénzenergiája 620Ft+áfa/percdíjon. :D :D :D
2021. máj. 9. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 A kérdező kommentje:
dízeles autóról van szó. Nem füstöl, meg azon kívül hogy indításkor ingatag a fordulatszám nincs semmi gond, de egy modern dízel ennyi km-el a háta mögött, meglepődnék ha tiszták lennének a szelepek vagy az egr.
2021. máj. 9. 12:35
6/11 anonim válasza:
Egy féle tisztítás ér valamit. Ha szétszeded, és elpucolod magad alkatrészenként.
2021. máj. 9. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Semmit nem er.
Diohejszoras.
2021. máj. 9. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Csak a dióhéjas tisztítás ér valamit.
5-6 évenként nem nagy összeg megcsinálni. TSI-nél kell is.
2021. máj. 9. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Semmire sem jó. Bontani kell, vagy a dióhéjas verzió.
Nekem is dízelem van. CR-dízel. 16 éves 334.000 km-rel. Soha nem volt tisztítva, szétszedve. Még az EGR se volt soha pucerálva. Biztos van benne lerakódás. Talán nyernék is vele pár lóerőt, ha jobban kapna levegőt a motor. De amíg nincs hibajelenség, nincs hibakód, addig biztosan nem szedném szét. Autópályán hosszabb utakon használom a kocsit. Gondolom neked sem városban szalad bele az az évi 50.000km.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!