2 ütemű motorok esetében, kopott hengernél előfordulhat az, hogy sokal a motor, nem pörög ki, illetve beköpi a gyertyát?
Elő.
Nekem a fűkaszám csinál ilyet, amíg be nem melegszik.
Addig húzom neki a gázt, és csak max 1500-2000-ig pörög fel.
Amíg nem volt kopott, az elején kipörgött.
Amikor sokal, azalatt azt értem, hogy fulladozik a sok benzinben.
Mert ha pusztán parasztésszel belegondolok, amikor kopott a dugó mellett elmegy a benzin-olaj keverék és csak később dolgozza el, vagyis inkább bele a gyertyába.
De javítsatok ki ha ez hülyeség.
2 karburátorral is próbáltam, ugyanez a jelenség.
Szimeringek, tömítések újak.
Kicsit vállas a henger, ez okozhat ilyet?
Merj egy kompressziot rajta es latni fogod. En inkabb karburalasra gondolok.
Ha kopott a motor erotlen lesz, meg nehezen indul.
Köszi a tippet! Jövőhéten kérek valakitől, vagy ha nem találok senkit, akkor max veszek.
Háát, amikor tegnap elvittem egy körre akkor 3.-ban alig akart gyorsulni, meg nagyon forgott.
Lehet ennek az oka?
"Háát, amikor tegnap elvittem egy körre akkor 3.-ban alig akart gyorsulni, meg nagyon forgott."
Csúszik a kuplung.
Nem csúszik a kuplungom.
Ellenőriztem.
Ha kompresszió nem stimmelne, akkor milyen tünetek lennének jelen?
Amúgy, ha számít is valamit, másfél éves benzin van benne. De ha jól tudom, amíg benzinszaga van, folyékony és nem kocsonyás, addig nyugodtan használható ilyen régi 2T gépekben.
Kíváncsiságképpen levettem a hengert. A gyűrűk alatt fekete a dugattyú, a persely tetején egy minimális kis vállat látok.
Fúrni kell szerintetek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!