Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Citroen Xantia 1.9 Tdi vélemén...

Citroen Xantia 1.9 Tdi vélemények? Jó kocsik?

Figyelt kérdés
2021. máj. 4. 10:19
 1/8 anonim ***** válasza:
75%
Jók bizony! Az egyik legkésőbbi, még normális utazóautó, amit valaha gyártottak. Csak nagyon meg kell nézni, karban legyen tartva és ha megvan, rendbe rakatva sokáig jó lesz.
2021. máj. 4. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
A későbbi szériát javasolják, csak a koraiak meg szebbek. És ebben a kocsiban még van olyan hogy bész színű plüss kárpit. Azért már ne akárhogy utazzon az ember... Hidrót nagyon át kel nézni, de ha gondozott, akkor tartós. És első rugótornyok: Nem lehet elrohadva. A küszöb sem. És a hátsó lengőkarcsapágy. Motorba ne legyen sok km. Egy mai hülye divatot követő kakasülős SUV utazási komfortja meg se közelíti ezekét a csodás kocsikét. Érdemes pár százezerért rendbe hozatni, mert olcsón megkapható de tartós autó. A Xantiával a franciák kitettek magukért.
2021. máj. 4. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Igazán jót már csak a gyűjtői árazású példányok között találsz 800e-1 millió forint környékén. A többi már csak cammog a szerelő és a roncstelep között.
2021. máj. 4. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
A kasztni azon része, ahol a toronycsapágy van elől, nem lehet elrohadva, mert akkor csúnyán fel tudja ütni a motorháztetőt is.
2021. máj. 4. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Menekülj! 6 éveset vettem 2M ért. 3 év alatt rálocsoltam rá 2M-et. Eladhatatlan volt. Citroen márkakereskedők nem voltak hajlandóak beszámítani. Eladtam egy baleknak 700.000-ért. Azóta eltelt néhány év. Azokból a legújabbak huszonévesek. Ha te huszonéves autót akarsz venni, akkor azt nem fogod tudni feltartani, hacsak nem tudsz gond nélkül rákölteni évi 0.5 - 1 milliót. Mondok neked tételeket. (20 éve forint) Fűtőradiátor kilyukad csere 100.000, ABS jeladó 100.000, váltó 1-2 hidegben akadt. nem csináltattam meg. Hidraulika folyadék elfolyt 2x az sok pénz. Tréler, javítás, szálloda. + sokminden....
2021. máj. 4. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
75%
A hidrógömböket érdemes utána rögtön föltöltetni vagy kicserélni, mert a lágyságtól Citroen a Citroen. Ha megvetted írj rám, mert szeretném kipróbálni! És még a magasságszabályozót, ill. a hátsó fékszelepet is ki kell tisztítani, tömítettség lényeges, akkor nem ül le. A dízelmotorról meg ódát lehet írni, mint minden régebbi 1.9 Citroen dízelről. Aki TUDJA, mire való egy autó, az ILYENEKET vesz, de mondhatnám a Renault Safrane - t vagy a Lancia Lybrá - t is. Nem a sok stílustalan nagyképű kacatot. Ültem én már pl. bálnamerciben, na elbújhat a Citi mögött a béka segge alá. Tiszteltetem a sok francia- és olasz-lehúzós németautós egyént, de egyelőre még a 20. században a frnciák és az olaszok jártak elől az autóipar technikai vívmányaiban. A Citroen BX-ekre tették fel sokszor a feliratot: Der Weg ist das Ziel. Vagyis: Az ÚT a cél. Az UTAZÁS maga a cél. Mert arra való egy autó, hogy Európát átszeljem vele én és családom kényelmesen, stílusosan, otthoni fotel-érzéssel és nem ijedek meg ha havonta nyakig olajosan pucolni kell a hidraulika-rendszert mert akor az jó lesz és otthon elvégzem - oszt nem a márkaszervízbe nyúlnak le rólam három hét hibakeresés után félmilliót a híres német autó elromlott szenzorai miatt.
2021. máj. 4. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
76%

A Xantia GONDOSKODÓ embernek való, aki TUDJA, mi az az AUTÓ és mire VALÓ.

Az ilyen ember gondoskodik a kocsijáról és a Családja kényelme fontos neki.

És bocsánat, de mutasson valaki nekem egy Citroen DS – t amit 19 évig tudtak gyártani és az évszázad iperművészeti alkotása lett, aminek 1965 ben mechanikus kanyarfényszórója volt, amivel most dicsekszenek a német autók a jelképes kanyarlámpáikkal. A hidropneumatikus rugózást még a Rolls-Royce és a Merci is átvettte, karmantartása gondos kezet igényel és lelkiismeretet, kevésbé pénzt. Ez meg nem divat Magyarországon, ezért lehúzzák a Citroen és cserélgetik a rozsda miatt leülő és eltörő acélrugókat. Az ülés meg, ami az utód CX ben volt, költeményt ihlet a kényelmével. A Xantia még AUTÓNAK nevezhető. Nem újmódi kényelmetlen SUV ban szakad le a derekunk meg megy el az életkedvünk a stílustalan irodai hangulatú beltérben, három hülye vakító monitor közt.

2021. máj. 4. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

Szia!

Menekülőautónak is megteszi, meg jó állapotúnak is megteszi.

Hidrós rsz: mint minden olajos rsz legfőbb ellensége a tömítetlenség. Hol: kormányszervó, szervó - és hidrós szivattyú, gömbök környéke, csőcsatlakozások. Jele zöld színű folyások. Ilyen olaj literje emlékeim szerint 4-6000 ft.

Kormánymű, fogasléc futómű összekapcsolódása: perselyek állapota, kopottsága fontos. Utastér levegő ventillátor: könnyen lehet szénkefès, vagy a vezérlőpanel kontaktos. Kibontani egy agyrém, és a radiátort is. Fékcsövek, főtengelyszimering, szelepfedél tömítés, olajhűtő tudnak meglepetést okozni. Amíg lehet kapni új gömböket, addig szerintem jobb cserélni. Motorból elsősorban a szívódezsőt ajánlanám, sedán kasztniban 5 literrel elmegy. Kombiban volt 1.9tdi, az 6,5 környékén evett ugyanazon az úton.

Rozsda általános bejutása a bal hátsó kerékjáratnál van, de jobb hátul is szokik. Ha mindkét oldalon van, akkor tuti engedd el, mert akkor csak taposták, és lelakták. Fontos az alul futó csövek állapota. Mennyire rozsdásak!! Meg asszem itt is van hátsó lengőkarcsapágy, oldalanként pár éve 25000 volt a cseréjük, de akkor futott kb 300000-et. Ha az a második ilyen volt, akkor akkor se rossz. Tökmindegy milyen blokk, olajcsere 10000-ként. Nekem turbóval nem volt gondom, de az is kophat. Meg gyakori a lakkhiba, ha szabad ég alatt tárolják.

2022. júl. 10. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!