30 éves sztori, és C kategóriával igaz, de szerintem belefér. Zil teherautó, ha az azzal való stresszes vezetés nem elég, még ott a forgalmi vizsga.
Minden jól ment, utolsó 100 méter, "Kolléga kanyarodjon be a vizsgaállomásra, végeztünk!". Volt egy ilyen kanyarodó sáv, ahonnan be lehetett ugye oda fordulni, előtte pedig egy forgalom elől elzárt terület (lecsíkozott). A teherautó hátsó kereke érintette, ráment egy kicsit erre a területre, megbuktam. :)
2021. máj. 5. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
13/19 anonim válasza:
Nem álltam meg egy gyalogosnak a zebránál...
2021. máj. 6. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
14/19 anonim válasza:
sàvvàltàsnàl nem adtam elsőbbsèget. tiszta bukàs volt, mèg èn is tudtam... 2*ra sikeres lett.
2021. máj. 7. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
15/19 anonim válasza:
Amúgy olvasva a kommenteket meglepődtem hogy forgalmi vizsgán az oktató is jelen van és a vizsgabiztos hátul ül:D Én Erdélyben lakom és itt vizsgán a vizsgabiztos ül be melléd, a vizsgán az oktató nincs jelen és ha a vizsgabiztosnak használnia kell a pedálokat el vagy vágva 😂😂
2021. máj. 9. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
16/19 anonim válasza:
règen itt is így ment àllítólag... èn màr ilyen rendszerben vizsgàztam
2021. máj. 9. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
17/19 anonim válasza:
Az jó rég lehetett. Én 2000-ben vizsgáztam és ugyanúgy ment mint ma is.
2021. máj. 9. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
18/19 anonim válasza:
1. 30-as táblánál kb 35-tel mentem.
2. Állítólag rosszul soroltam kanyarodás közben a kerékpársávra.
3. Állítólag pár utcával arrébb kikerültem valamit és nem jeleztem, de ez csak később jutott eszébe.
Jelelt a negyedikre készülök. A második és harmadik bukást az oktató se értette, hogy mi volt a gond. Az egész a pénzről szól sajnos.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!