Hogy lenne az Audi R8 egy mondjuk Porsche 911 Turbo S felett? Ismerjük már a Porschékat, mielőtt marhaságot beszélünk. Egyik Audi, BMW vagy Merci termék a közelébe nem ér pályán a 911 Turbo S-nek, például. Úgyhogy erre a kérdésre a válasz mindenképpen a Porsche. Márcsak azért is, mert egy olcsóbb modellje is minőségibb és tartósabb, műszakilag összerakottabb, mint a többi csúcsa is.
2021. ápr. 29. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
12/23 anonim válasza:
Lamborghini Aventador, Gallardo, Murciélago illetve a Bugatti Veyron, Chiron, EB 110 S mindegyiket felülmúlja! Kész. Úgyhogy ezek.
2021. ápr. 29. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
13/23 anonim válasza:
#12
És miben múlja felül?Mert a közúti használatban biztos nem,de még csak a versenypályákon sem,szóval ennek nem ártana jobban utána nézni....
2021. ápr. 29. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
14/23 anonim válasza:
Loeroben, gyorsulásban 0-100-ra, pl még az alap Veyron is 2.5 s, végsebesség meg 400 km/h. Ez felülmúlja a legerősebb Porsche-t is. A Veyron alap változata is 1001 lóerős, a még erősebb 1200. A Chiron 1500. Ja, és akkor az ilyen Pagani, Koenigsegg hiper szupersport autókat még nem is említettem. Vagy a legerősebb Ferrari-kat. Azért egy F40-es még ma is odabax.
2021. ápr. 29. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
15/23 anonim válasza:
Ja,de ezek csak számok,kanyart meg már egyik sem tudná bevenni normális sebességgel,így még csak a versenyzésre sem alkalmas ezek közül egyik sem.(Ok a korábban említett Lamborghini Gallardo,azért alkalmas GT versenyzésre,de nem sok sikerrel,aki látott már valami komoly kategóriás GT versenyt,az tudhatja,hogy mint a Porsche,mint pedig az Audi simán veri azokat,hogy csak ezt a kettőt említsük)
Közútra meg még csak ennyire sem,szóval jobbnak nem igazán mondanám egyiket sem,max drágábbnak.
2021. ápr. 29. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
16/23 anonim válasza:
De ez hogy lehet, mert tényleg nem értem? Mármint, hogy ezek a szupersportautok nem remekelnek kanyarban, uttartasban, egyes Porsche-k, Audik meg igen? A laikus azt hinné, hogy ezek ebben a műfajban az isten császárok. Szakértőktol kérdezem, mert tényleg kíváncsi vagyok rá?
2021. ápr. 30. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
17/23 anonim válasza:
UI már csak azért is, mert nekem a 3 nagy sportautó márka a kategóriában a legnagyobb kedvenc, Ferrari, Lambo és Bugatti. Tehát, kérem?
2021. ápr. 30. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
18/23 anonim válasza:
#16
Valamit valamiért.....Ahhoz hogy ilyen gyorsulás,és ilyen végsebesség legyen elérhető,szinte a nullán kell tartani az autó által termelt leszorítóerőt,viszont minél kisebb a leszorítóerő,annál kisebb lesz a kanyartempó.A Porsche és az Audi,arra ment rá hogy meglegyen a végsebesség,és a kanyarsebesség közötti tökéletes egyensúly,míg az általad említett autók,inkább csak a végsebességre,meg a gyorsulásra,de nyilván nekik nem is az a céljuk hogy,versenypályákra küldjék az autóikat.
2021. ápr. 30. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
19/23 anonim válasza:
Aha! Így értem már, köszi!
2021. ápr. 30. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
20/23 anonim válasza:
Ezzel kapcsolatban lenne tőled, tőletek egy további kérdésem, nagyon elterunk ezzel a tárgytól, mivel a szuper sportautók világából a kisautók-éba térünk át pár másodperc (??) erejéig. A kérdésem a következő lenne, az hogy lehet, hogy még a kisebb Fordok uttartasa, kanyar stabilitása is meglepően jó? Ismét csak példa, nekem volt egy Peugeot 207-esem, azzal körforgalomban az volt az érzésem, hogy leesek az útról, úgy dőlt a kasztni. A 2010-es Fiestanal ilyet nem tapasztalok. Meg ahol a Peugeot-tal csak hármasban lehetett bevenni a kanyart, a Fiesta-val simán megy negyedikben is. 2010-es, alap, 1.25-os Fityoka, az erősebb, 82 lovas mocival...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!