1 millió körül Toyota Celica-t mennyire éri meg munkábajárós autónak venni?
Napi 90 km-t vezetek oda-vissza. Úgy tudom, hogy a Toyota-k megbízhatóak szóval számíthatnék rá ez esetben is nemcsak hétvégi élményautónak.
Ezek vannak most hirdetve:
A békalámpás és újabb generáció között mi a különbség? Megéri ebben a típusban gondolkozni ha olcsó élményautót akarok magamnak?
Másik alternatíva: hétvégi autónak veszem csak meg, mert jelenleg egy Skoda Fabia-val járok dolgozni. Ha az elromlik, akkor előveszem ezt.
Persze jöhet más javaslat is (más márka pl.), amit még elbír a pénztárcám. Köszi a hasznos tippeket.
Nálunk a családban szinte csak Toyota van. Nem így akartuk, nem vagyunk ezek a tipikus mar-mar túlzásba esett markahuek, de annyira megbízható autókat sikerült eddig vennünk, hogy mindig ennél lyukadunk ki.
Én spec egy 2006-os ferdehátú Corollaval járok, de párom mindig mondja, ha meglatunk egy Celicat hogy neki mennyire tetszenek és még mindig venne. ☺️ De én inkább a skodaval járnék melózni, ezt pedig hétvégi elmenyautonak használnám.
#2: Itt az első energiavámpír, köszi az optimizmust. Ha megnéznéd a listát akkor feltűnne, hogy a 140 lovas 1.8-asból a legdrágább is csak 1,9 millió. A 190 lovas pedig 2,6 millió, fölötte pedig már csak spéci Celica-k vannak meg nyilván a GT86.
Szóval még annak is több értelme lett volna, ha azt mondod, hogy egyáltalán ne vegyél ilyen típust, hanem vegyél zsírúj M4-est.
Nem az a lényeg, hogy az extra darabok milyen magasra vannak árazva, hanem, hogy a kínálat alja hol van ebben az esetben. A baromi kis különbség meg dupla ár...
Nem lehet optimistának lenni, ha a legolcsóbbak akarod megvenni egy ilyen kocsiból. Nem azért mert Celica, hanem azért, mert ezek sportos modellek, nem nyugdíjas orvos templomba járós autói voltak. Pláne ennyi idősen. Nem a Celica-ról akarlak lebeszélni, hanem az olcsóról. Ha ilyet akarsz, akkor bármennyire is fáj, bele kell kóstolni legalább a kínálat közepébe. Aztán ott alkudozni. Így is az átlagnál többe kerül egy ilyen fenntartása, de azt vállalja az ember amikor nem tucatmodellt választ. Viszont nagyon nem mindegy mennyit kell ráfordítani a rossz előélete miatt. Az simán több lehet, mint a vételár különbség duplája.
Mondjuk azt már nem értem, hogy jön az 1 milliós ócskavashoz az új MX-5, de te tudod.
Nem megsértődni kell, hanem végiggondolni a lehetőségeket
#5: Mondom: "a jövőben...". xD
Ennél pontosabban nem lehet fogalmazni. Most akarnék venni olcsó játszós autót, de spórolhatok még évekig is, de nem szívesen tenném.
Az átlag Celica szerintem nem annyira játszós autó, és inkább csak sportosnak mondható, mint sportautónak.
Ami pedig valóban erős, azok drágák. Mint pl. az MK5/MK6-ból a turbósok.
Azok a szívó motorok, amik ezekben a Celicákban vannak, amúgy nem rosszak, csak éppen nem a Celica, hanem az MK2 MR2-be. Ott azért már kicsit más a súly/lóerő arány, de még ott is a turbós éri meg igazán játszósnak.
Az MK7 Celicánál pedig a 192lóerős motorral éri meg, de az szintén drágább mulatság, mint a sima 140-es.
Jók ezek a Toyoták, de minél egyszerűbb szívó motorral, azzal nem nagyon lehet mellélőni, csak hát nem az élményautó kategória.
Az alkérdésre válaszolva: a békalámpás egy nagyon kiforrott technika legutolsó darabjai közé tartozó valami, ezért már minden hiba ami lehetséges volt, ki volt javítva. Ha belegondolsz logikus. A faceliftes pedig az első a vvtik közül, ami még elég kezdetleges volt, ezért előfordultak hibák, pl. olajfogyasztás gyárilag. Nekem 1.6 békám van, elég jól megy, de nem mondanám élményautónak, persze kinek mi ugye. 1060kg-hoz 110 ló nem rossz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!