Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1 millió körül Toyota Celica-t...

1 millió körül Toyota Celica-t mennyire éri meg munkábajárós autónak venni?

Figyelt kérdés

Napi 90 km-t vezetek oda-vissza. Úgy tudom, hogy a Toyota-k megbízhatóak szóval számíthatnék rá ez esetben is nemcsak hétvégi élményautónak.


Ezek vannak most hirdetve:

[link]


A békalámpás és újabb generáció között mi a különbség? Megéri ebben a típusban gondolkozni ha olcsó élményautót akarok magamnak?


Másik alternatíva: hétvégi autónak veszem csak meg, mert jelenleg egy Skoda Fabia-val járok dolgozni. Ha az elromlik, akkor előveszem ezt.


Persze jöhet más javaslat is (más márka pl.), amit még elbír a pénztárcám. Köszi a hasznos tippeket.



2021. ápr. 25. 11:55
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Nálunk a családban szinte csak Toyota van. Nem így akartuk, nem vagyunk ezek a tipikus mar-mar túlzásba esett markahuek, de annyira megbízható autókat sikerült eddig vennünk, hogy mindig ennél lyukadunk ki.

Én spec egy 2006-os ferdehátú Corollaval járok, de párom mindig mondja, ha meglatunk egy Celicat hogy neki mennyire tetszenek és még mindig venne. ☺️ De én inkább a skodaval járnék melózni, ezt pedig hétvégi elmenyautonak használnám.

2021. ápr. 25. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
67%
1 millió a kínálat abszolút legalja. Az álmoskönyvek szerint ez még Toyota-ból sem jelent sok jót
2021. ápr. 25. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

#2: Itt az első energiavámpír, köszi az optimizmust. Ha megnéznéd a listát akkor feltűnne, hogy a 140 lovas 1.8-asból a legdrágább is csak 1,9 millió. A 190 lovas pedig 2,6 millió, fölötte pedig már csak spéci Celica-k vannak meg nyilván a GT86.


Szóval még annak is több értelme lett volna, ha azt mondod, hogy egyáltalán ne vegyél ilyen típust, hanem vegyél zsírúj M4-est.

2021. ápr. 25. 12:27
 4/11 A kérdező kommentje:
Tehát baromi kis különbségek vannak árban. Magyarul akkor megéri alapból venni bármilyen Celica-t vagy mondjak le az ötletről és gyűjtsek majd a jövőben új MX5-re például?
2021. ápr. 25. 12:29
 5/11 anonim ***** válasza:
Tehát celicabol 1 Milla a keret MX 5 ből meg 10 aha...
2021. ápr. 25. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem az a lényeg, hogy az extra darabok milyen magasra vannak árazva, hanem, hogy a kínálat alja hol van ebben az esetben. A baromi kis különbség meg dupla ár...

Nem lehet optimistának lenni, ha a legolcsóbbak akarod megvenni egy ilyen kocsiból. Nem azért mert Celica, hanem azért, mert ezek sportos modellek, nem nyugdíjas orvos templomba járós autói voltak. Pláne ennyi idősen. Nem a Celica-ról akarlak lebeszélni, hanem az olcsóról. Ha ilyet akarsz, akkor bármennyire is fáj, bele kell kóstolni legalább a kínálat közepébe. Aztán ott alkudozni. Így is az átlagnál többe kerül egy ilyen fenntartása, de azt vállalja az ember amikor nem tucatmodellt választ. Viszont nagyon nem mindegy mennyit kell ráfordítani a rossz előélete miatt. Az simán több lehet, mint a vételár különbség duplája.

Mondjuk azt már nem értem, hogy jön az 1 milliós ócskavashoz az új MX-5, de te tudod.

Nem megsértődni kell, hanem végiggondolni a lehetőségeket

2021. ápr. 25. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

#5: Mondom: "a jövőben...". xD


Ennél pontosabban nem lehet fogalmazni. Most akarnék venni olcsó játszós autót, de spórolhatok még évekig is, de nem szívesen tenném.

2021. ápr. 25. 13:02
 8/11 anonim ***** válasza:
Ha csak jatszos autó akkor gondolom van mellette másik vehetsz nyugodtan egy millaert
2021. ápr. 25. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Az átlag Celica szerintem nem annyira játszós autó, és inkább csak sportosnak mondható, mint sportautónak.

Ami pedig valóban erős, azok drágák. Mint pl. az MK5/MK6-ból a turbósok.


Azok a szívó motorok, amik ezekben a Celicákban vannak, amúgy nem rosszak, csak éppen nem a Celica, hanem az MK2 MR2-be. Ott azért már kicsit más a súly/lóerő arány, de még ott is a turbós éri meg igazán játszósnak.


Az MK7 Celicánál pedig a 192lóerős motorral éri meg, de az szintén drágább mulatság, mint a sima 140-es.

2021. ápr. 25. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

Jók ezek a Toyoták, de minél egyszerűbb szívó motorral, azzal nem nagyon lehet mellélőni, csak hát nem az élményautó kategória.


Az alkérdésre válaszolva: a békalámpás egy nagyon kiforrott technika legutolsó darabjai közé tartozó valami, ezért már minden hiba ami lehetséges volt, ki volt javítva. Ha belegondolsz logikus. A faceliftes pedig az első a vvtik közül, ami még elég kezdetleges volt, ezért előfordultak hibák, pl. olajfogyasztás gyárilag. Nekem 1.6 békám van, elég jól megy, de nem mondanám élményautónak, persze kinek mi ugye. 1060kg-hoz 110 ló nem rossz.

2021. ápr. 25. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!