Nem fog átmenni, nem véletlenül volt ott kati. A gyári értékhez hasonlítják és ha nagy az eltérés, nem megy át.
2021. ápr. 19. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Egy EURO1-es autón hogy akarsz ECU-t módosítani? Max. valami korai csúcs-technikás japán autókon volt még csak érdemben programozható motorelektronika, az európai tucatautókon meg semmi, full mechanikus vezérlés volt. Ha nagyon jó állapotúak a hengerek, dugattyúk akkor a mai benzin minőséggel van esélye, hogy a küszöbértéknél kedvezőbb katalizátor nélkül is, de ezt így nem lehet érdemben megjósolni, valószínűbb, hogy nem fog sikerülni, a hiánya viszont automatikusan bukást jelent függetlenül attól, hogy a kocsi tudja-e nélküle a határértéket vagy sem, szóval amúgy is tök mindegy.
2021. ápr. 19. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Nem. Enyém is átment nélküle.
A különböző károsanyagkibocsátás-csökkentő cuccok berakása nem úgy működik, hogy "fenébe, túl nagy a kibocsátás, ezért belerakunk egy katalizátort". Az EURO előírások miatt a valódi károsanyagkibocsátástól függetlenül kerülnek bele a dolgok, tehát előre le van fixálva, hogy mi mindennel lesz felszerelve az autó, attól függetlenül, hogy egyébként valójában mennyi a károsanyag kibocsátása. Ennek köszönhetően könnyen előfordulhat, hogy például egy katalizátor kivágás után is képes a határérték alatt maradni a károsanyagkibocsátás. Mert mint mondtam, a katalizátor jelenléte nem egy közvetlen válasz a túl magas kibocsátásra, hanem egy előírás, ami akkor is kötelező, ha nélküle is jó a kibocsátás.
2021. ápr. 19. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Ja és még valami: a katalizátor fizikai megléte nem vizsgakövetelmény. Az EURO előírások az újonnan gyártott és forgalomba helyezett autókra vonatkoznak, utána a műszaki vizsgán már csak a határértékeknek kell megfelelni. Szóval mint mondtam, ha megfelel a mérésen, akkor senkit nem érdekel, hogy van-e katalizátor, vagy nincs.
2021. ápr. 19. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
euro1 es átmegy az emissziómérésen katalizátor nélkül is ha a motor jó állapotban van
De ha nem ügyesen vana katalizátor kibelezve, és ezt észreveszik akkor bukó
2021. ápr. 19. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
#5 Olyan ocsmányul van visszahegesztve a dob, hogy ha csak rágondolok elszégyellem magam, mégis átment.
#3-4 voltam.
2021. ápr. 19. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Meg kell mérni előtte. Ha tudja az értéket, átmegy.
De a magyar valóság az, hogy nincs az a kocsi ami nem megy át - valahol.
2021. ápr. 19. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Én is úgy tudom, hogy a mérés számít. Az érték típus, vagy euro kibocsábát függvénye? Injektoros motor az hogyan lenne mechanikus, euro 1 is már ecu által lambda szabályzott befecskendezés.
2021. ápr. 19. 21:50
9/10 anonim válasza:
Ismerek olyant hogy az Euro3as dízel átment kivágott katalizátorral meg lefalazott EGR-el.
Teljesitette az értéket és ennyi.
2021. ápr. 20. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Az EGR semmit sem számít, a NOx hibahatár nagyon ki van tolva.
Kérdező. Ha ez nem valami antilag durrogó versenygépjármű, akkor a mókolás helyett én szerválnék rá egs katalizátort. 🙂
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!