Más is van úgy, hogy friss jogsisként amit kreszbol tud, azt alig tudja lereagalni a közlekedésben?
Megvan a jogsim egy eve. Nem vezettem semmit se. Most kezd érni a dolog, eléggé erzem,hogy nélkülözhetetlen lesz a vezetés.
Megvannak szabályok, pl. a jobbkez szabály, kanyarodás, es stb, de amikor ülök a kocsiban, el kell gondolkodni hogy is van mindez gyakorlatban, nem jon automatikusan, ahogy azt elvárnam. Mondom en vagyok hulye?!?!?!
Mindenki igy kezdi? Eloszor élesben másnak is tétovázás, bizonytalanság volt?
A masik amitől felek,hogy lefulladok kikanyarodas közben.
Tenyleg szertnek fejlődni. Vezetni. De jo lenne tudni, hogy en is képes vagyok ra ezen félelmek mellett!
Ezen csak a gyakorlás segít.
Ezért nem ajánlott egy nagyvárosi csúcsforgalomban, ismeretlen helyre menni némi rutin nélkül, még lassan, gondolkozva elemezgeted a forgalmi helyzeteket, nem látod át azonnal.
A gyakorlatban ráadásul nem csak a szabályok vannak, arra is figyelni kell, mit csinál a többi közlekedő.
Én is így voltam. Először mindent megterveztem, 2x átgondoltam hogy hol hogyan kell menni.
A megoldás, hogy előszőr kint vidéken, falun meg faluk közti utakon vezess. A kocsit is szokod, és magabiztosabb is leszel.
Akkor nem vagyok fogyi vagy hasonlo, ugye? Elsore lett meg a KRESZ, városi másodjára. De ettől független még lehetek béna es buta a közlekedéshez.
Viszont jo hallani,hogy biztattok!
Budapesten lakom fel eve, de vidéki vagyok es ott is szereztem jogsit.
Nem tudom mennyire tudnek friss jogsiskent Bp-en boldogulni, de ha emiatt megragadok, akkor sose viszem előbbre az életben!
Mondjuk Tuti nem Pesten lenne célszerű elso köröket csinalni.
Lefulladas nektek is mumus? Ti mar nem aggódtok, ha ki kell kanyarodni?
Kérdés, hogy neked mit jelent a brutál ár...
Suzukit, Toyotát is gyártanak automata váltóval, nem csak a felső-középkategóriás autókban van automata.
A probléma inkább azzal lehet, hogy el lehet veszni az "automata váltós" autók tengerében is, sok közöttük a robotizált váltós, lefulladni9 azzal sem lehet csak azokban több a hiba lehetőség, mint egy egyszerű, ősi hidro-dinamikus váltónál.
Persze, van némi felára az automata váltónak, de pl pont a budapesti közlekedésben jön ki az a kényelem,, amit adni tud: nem kell kuplungot nyomkodni le-fel váltogatni. Gáz-fék, kormányzás, a váltót kezeli az automatika.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!