Miért ilyen rossz a motoros jogsi, és 1000cc szerintetek megfelel?
Hát, nem tudom..
Novemberben raktam le az A2-t, az oktató folyamatosan próbálta nehezíteni a dolgunkat. Mondta hogy gyorsabban csináljuk, több dőléssel, (főleg nekem, mert ez első jogsi volt) és nem csak 10km/h sebességgel kellett vonaglanunk. Ránézésre nem nehezebbek a pályák.
Főleg úgy mondom ezt, hogy A2-nél 50 lóerős gs 500-on tanultam, teljesen laikusként álltam a dologhoz. Nem vagyok profi, de bátran mondhatom hogy vezetni könnyedén megtanul az ember. Ez az új pálya is sikerülni fog mindenkinek, bár még mindig érdekesnek tartom hogy amerikaiaknál azonnal fel lehet ülni 1000cc-re, itt meg b*szakodni kell hogy motort vehess, vezethess. Ezzel akarják a piacot megosztani, és ez kib*szottul látszik.
Az A2 motorok ára felszökött, az AM motorok pedig nevetségesen drágák. Milliós tételek lassan a sz*ros beolvasztásra váró simsonok, mivel legtöbbjük lelakott trágyadomb. A piac megoszlott, ezért iszonyúan rossz most motorozni. A sok degenerált sz*rjankók miatt (legtöbb esetben B jogosítvánnyal rendelkező autizmusban szenvedő vattacukor egyének) megnövekedtek a balesetek motorosoknál is, mert elbaszottul f*s a magyar vezetési összetartás és stílus. Tanulásom során vagy 25x lettem letolva 130-as tempónál a szaros autópályán, a 90-es szakaszon kényszerítettek tanulóként a folyamatos 120-as tempóra, még nekem kellett folyamatosan gyorsulgatnom mert az autizmusban szenvedő 18 éves frissen lerakott jogsis AUDI A8-ban rothadó s*ggarcú kretének okozzák legtöbbször a baleseteket. B jogsit kellene megosztani, de eléggé dúrván. Egyből behuppannak 300 lőerőre, mennek 250-el és másokat tologatnak le az útról. Ha meg motorost látnak akkor mégjobban húzzák az ember agyát, mert hát gyorsulgatni akarnak. Az egész rendszer elb*szott, és szerintem jogosan történt a változás, de ennek ellenére mégis jogtalanul.
Szimplán felcseszi az agyamat az, hogy évről-évre próbálják szabotálni a tanulást és a fejlődést a motorosoknál. Mert ez nem tanulás hogy autista emberek hozzák a szabályokat, mert most nekem 1,5 év múlva különbözetin újra kell vezetnem, kreszeznem, és vizsgáznom. AM-ről A2-re is ez a helyzet, és onnan A-ra is. Gyökérség az egész. Ilyen az élete azoknak, akik 20 évesen akarnak korlátlan jogsit. Igazi agyfasz ez az egész rendszer. Ha már "megdögleni" szeretnék egy literes motoron akkor pls nyugodtan tehessem már meg. Ha már kérdés volt, szerintetek 1000cc jó kezdés? Nem szeretnék megdögleni, de nem vagyok gyökér hogy meghaljak vele. Tudom a határt, és értékesnek tartom az életemet.
Európában mindig is volt néhány szemét ország, ami igyekezett az embereket megszorongatni.
Én leszartam az egész jogosítványozást, megvártam hogy 24 legyek és megcsináltam az A-t, amúgy is utáltam tanulni egész életemben, de muszáj volt letudni és megalázkodni hogy a kezembe kapjam az a szart.
Kinek mit jelent a motorozás, én sunyi módon tudok szabályosan is közlekedni ha mérés van, és rendőr, de ha egy adott napon van bennem némi feszültség akkor senkire nem vagyok tekintettel, csak megyek amennyit bír a 600 köbcenti, persze amikor megunom és hazaérek átgondolom hogy amiket csináltam aznap, már papírom nem volna, és valószínűleg milliós tételben bírságolnának, rendszám nélkül is vezettem egy jó ideig, akkoriban eléggé a világ ellen voltam és utáltam mindenkit.
Ki kell próbálni a kinézett motort, és úgyis érezni fogod hogy jó vétel lenne-e vagy még sok, viszont nagyobb köbcenti nélküli rutinnal egy helytelen cselekmény nagy kárt okozhat.
Nekem sem volt agyam soha, ahogy 125-ös robogó után 600-ast vettem, ugyanis akkor meg volt a pénz arra amilyet akartam, és kockáztattam.
Olyan töményen írtad a hülyeséget, hogy csak 1 dologra fogok kitérni, hátha a többire utána rájösdz magadtól. Meg mert nincs időm és kedvem ilyen pökhendi és ostoba emberekre időt pazarolni.
USA-ban 100,000 regisztrált motorra 55-60 között van a halálos balesetek száma, míg Európában 10-15.
Nyilván sokváltozós a képlet, pl ott nem kötelező a bukó, nagyobbak a távok stb, de ebből talán érzed, hogy miért mondtál óriási f@szságot és talán a "kérdésed" többi részére is találsz... választ? Vagy valamit.
Nem tudom, hogy most trollkodik, vagy a szokásos pistike, én vagyok a hős, jó nekem az 1000-res, de Dodor erre olyan jól összefoglalta a léyneget, hogy kár mást írni:
Nekem nincs motorra jogsim. De videókon látom, hogy a jelenlegi motoros mentalitás mennyire sz@r. Már alapból ott az USA, írtátok, hogy ott sokkal hamarabb megvan a jogsi, kb csak azt tanulják meg az emberek, hogy ülj rá, hogy gyorsulj, melyik a fék. Az ilyen tök alap dolgokat. És egyből rá lehet ülni egy 1000-esre, 18 évesen is. És ilyenekkel van tele a YT is, hogy esnek el a f@szok, egy tök alap kanyarban. És erre kb büszkék.
Én nem értek egyet azzal, hogy nagymotor kell ahhoz, hogy királynak érezhesd magad. Legyen mondjuk egy 250-400 cm3-es motorod, amit szeretsz, a főutakon, vidéken, esetleg autópályán is teljesíti azt, amire éppen szükség van. Amúgy sem kell 200 km/h-val csapatni sehol, nincs semmilyen indok arra. Ha valaki élvezi, akkor ok, de itt, Magyarországon felesleges.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!