Milyen első autót vegyek?
Tervezek első autót venni és nem tudok dűlőre jutni mi lenne a megfelelő. Típusra mindegy milyen a lényeg hogy egy darabig ne kelljen rá költeni és egy 4-5 évig bírja a gyűrődést.
A felső határ 1 millió papírokkal minden egyébbel együtt. Főképp olyanok véleményét kérem akik értenek hozzá, autókkal foglalkoznak, netán autószerelők.
Ez alapjan a rendkívül sok és használható szempont alapján én azt mondom kéket vegyél.
Egyebkent a masik egymillio szinte szóról szóra ugyan ilyen kerdesnel mi az az informacio amit nem talaltal meg?
Gratulálok, Öné a 10.000-ik ilyen kérdés!
Az ajándékért jelentkezzen az Ügyfélszolgálaton!
#1- Egyszerűbb ide böfögni egy kérdést mint utánna olvasni vagy járni hogy milyen lehetőségek vannak, rengeteg vételi tanácsadó cikk van autós szakoldalaktól az interneten.
1 millióért olyat amire ne kelljen költeni...reális elvárások vannak...
#3
Egyszerübb ide kiírni egy ilyen bohóc kerdest mint keresni 5 percet a neten.
Arra vár, hogy most itt, csak neki, megírják a tuti vételt.
Az előtte lévő kérdéseket lustaságból meg sem nézi, mert minek, abban biztos baromságok vannak.
"egy darabig ne kelljen rá költeni ... a felső határ 1 millió"
Ez kb. olyan, mint a kör négyszögesítése.
Én most vettem egy autót 1,7 M Ft-ért. Utána olajcsere és szűrők cseréje következett, meg 1-2 apróság. Közben kiderült, hogy az elülső fékbetéteket és féktárcsákat is cserélni kell, ami az életkorát (10 éves) és futott km-eit (215e km) tekintve teljesen normális. Közben kiderült az is, hogy a váltó csapágyas, és azt mondták ennél a típusnál ennyi idő ill. km után ez sem csoda. Szerencsére a váltó szétszedése nélkül ki tudták cserélni, ezen 110e Ft múlott! Így tartottam 1,9 M Ft-nál. Plusz az átírás és ehhez kapcsolódó költségek 73e Ft. Közelítünk tehát a 2 M Ft-hoz. (Egyébként ezen felül vonóhorgot és tolatóradart is tettek rá összesen 200e Ft-ért, de ezt ne számoljuk, mert ez értéknövelő beruházás, nem javítás).
Namost ha te jóval olcsóbban veszel autót, akkor az biztosan idősebb lesz és legalább ennyit futott. Még több kopóalkatrész kophatott el benne, és még több adhatja meg magát mondjuk egy éven belül. Így nem túlzás, hogy 5-600e Ft-ért kéne autót venned, hogy 1 M Ft-ból minden kijöjjön. Namost ennyi pénzért csak nagyon lelakott autókat látsz majd.
#8
A bátyám most vett Opel Merivát egy rokontól, aki első tulaj volt, megkímélt külső, megkímélt belsővel 1,9 millióért, ami nagyon a piaci ár legalja. Na, erre kellett most egyből 900 ezret költeni, mert kiderült, hogy a motorban a turbó amúgy szét van hullva és orrán-száján folyik az olaj, meg kellett effektíve egy teljes motorgenerál. Pedig rokontól lett véve, aki tényleg vigyázott rá és végig "szak"szervizbe vitte... Kisköbcentis turbós motorok for the win. Ezek után egyre kevésbé hiszem azt, hogy 1 millióért lehet venni bármit, amire nem kell újabb párszázezret elkölteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!