Öt millió forint alatt létezik-e ma új autó, ami bátran vihető autópályára, és elvisz a világ végére is ?





"Azt mondják, az okosok, hogy három hengernek nem való a turbó, de turbó nélkül meg már nincs új autó. Olyanokat hallani autótesztekben, hogy három hengerből 60Km/h felett egy lekapcsol, és a turbónak köszönhetően a fordulatszámot meg tudja tartani. Max 90Km/h -ig bírják ezek viszonylag jól a strapát, de felé már nagyon nehézen kúszik fel a mutató."
Ne haragudj, de ezt ha tényleg az "okosok" mondták, akkor keress másik fórumot, mert ekkora baromságokat ritkán olvasni egy helyen. Komolyan azt gondoltam, hogy ez már trollkodás.





Ha az okosaid szerint 90 felett "elfogy az erő", akkor vajon hogyan tudnak az ilyen autók 160-200 km/h-s csúcssebességet elérni?
Nyilván nem fog 2 másodperc alatt 90-ről 130-ra gyorsulni, mert nem erre lett kitalálva. Szép lassan fel tud gyorsulni 130-ra és azt tudja tartani. Ennyi kell az autópályához.
Ettől még nem lesz használhatatlan városon kívül, csak kényelmetlenebb vezetni, zajosabb, nehezebb vele előzni stb.





"nem jósolnak neki hosszú élettartalmat 90 felett, ha heti szinten autópályázik vele az ember hosszútávon"
A kérdésben még az volt, hogy "egyszer-egyszer szeretné megcélozni a környező országokat"
Most akkor döntsd el mit akarsz. Aki heti szinten többszáz km-t autópályázik, az nyilván ne alapmotoros városi kisautót vegyen, de ez szerintem egyértelmű...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!