Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Öt millió forint alatt létezik...

Adam1c1 kérdése:

Öt millió forint alatt létezik-e ma új autó, ami bátran vihető autópályára, és elvisz a világ végére is ?

Figyelt kérdés
Hallottam róla, hogy környezetvédelmi okokból, most az új EU-s direktíva az, hogy boldog-boldogtalan három hengerrel gyárt autót, mert baromira alacsony fogyasztású, de senki nem ajánlja városi forgalmon túlra. De mit csináljon a kis ember, aki egyszer-egyszer szeretné megcélozni a környező országokat is majdan a jövőben egy új autóval ?

2021. ápr. 5. 23:31
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:
67%
Egyesek úgy kezelik az autópályát, mint valami misztikus dolgot, ami speciális járművet igényel, kíváncsi vagyok ezt honnan szedik.
2021. ápr. 6. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 Morzsi007 ***** válasza:

A benzinesek 3-3500/f-nál még bőven jól érzik magukat. Nem a fordulattól kell félni, inkább a nagy nyomaték, ami szétcseszi a váltót, bakokat meg sok mindent, de a kismotoroknál ez a veszély nem áll fenn. Hidegen taposás rosszabb neki.

5M ft-ért egy 2-3 éves közép kategóriásat vennék, ha sok a pályázás, már csak a kényelem, zajcsillapítás miatt is. Amúgy bőven bírniuk kell a kis motoroknak is az autópályát.

2021. ápr. 6. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:
100%

" inkább a nagy nyomaték, ami szétcseszi a váltót, bakokat meg sok mindent, de a kismotoroknál ez a veszély nem áll fenn."

Azért szerintem az autókat nem hülyék tervezik, tudják mekkor a motor nyomatéka és arra méretezik a váltót, meg minden mást is. Ez a probléma max tunerjóska autóknál jelentkezhet (ahol a motoron kívül máshoz elfelejtenek hozzányúlni), nem gyári autóknál. Úgyhogy ne beszéljünk már hülyeségeket!

2021. ápr. 6. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 Morzsi007 ***** válasza:
Hosszútávra értem, mármint évek múltán egy dízel nyomaték 400-600Nm, ha szapulva van, azért megeheti a csapágyakat, amik a motorban, váltókban vannak sok kigyorsítás, stb. Normál használat mellett kevesebb az elhalálozás.
2021. ápr. 6. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:
#14: Ha a dízelnek háromszor akkora a nyomatéka mint egy kis benzinesnek, akkor a töbi alkatrész is háromszor akkora nyomatékot bír el. Így tervezték meg az autót. A te logikáddal a kamionok mennének a leghamarabb tönkre, mert azokban óriási nyomatékú dízel van, mégis millió km fölött mennek el, ellentétben a harmatgyenge ezres suzukival.
2021. ápr. 6. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:
#14: a motor nyomatékához tervezik a többi alkatrészt.
2021. ápr. 6. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 Morzsi007 ***** válasza:
#15. Nem értelmezted megfelelően, amit írtam.Nem normál használatra értem. Egy kamionnal nem gyorsulgatnak annyit, mint mikor a hülyegyerek tolja a dízel autónak, mert ugye kéri, hogy nyomják neki, mert húz, mint a barom. Az megvan, mikor korlátozva van a nyomaték mittomén 650NM-re, mert többet nem bírna a váltó vagy a kuplung? Komolyabb márkáknál is.
2021. ápr. 6. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 A kérdező kommentje:
Azt mondják, az okosok, hogy három hengernek nem való a turbó, de turbó nélkül meg már nincs új autó. Olyanokat hallani autótesztekben, hogy három hengerből 60Km/h felett egy lekapcsol, és a turbónak köszönhetően a fordulatszámot meg tudja tartani. Max 90Km/h -ig bírják ezek viszonylag jól a strapát, de felé már nagyon nehézen kúszik fel a mutató. Én teljesen vakon vagyok a témában amúgy. De akár ironia, akár nem, ezt tényleg az EU intézte el nekünk. mert oké, persze abba nem szólt bele, hogyan érjék el a káros anyag kibocsájtás drasztikus csökkenését, de mostmár rendesen hiánycikk lett az 1.6 os motor. Sőt kisautó kategóriában 1.4 -es motorral sem rendelhető szinte egyik sem. nevetséges, hogy gyakorlatilag 7 millió forint alatt még egyetlen videóban sem hallottam senkitől azt, hogy munkába járós autónál többre méltatnák őket.
2021. ápr. 6. 21:01
 19/26 anonim ***** válasza:

Ennyi hülyeséget összehordani...

Nem valami április elsejei cikket olvastál?

2021. ápr. 6. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 anonim ***** válasza:
Kisautó kategóriában szinte soha nem voltak 1.4-el rendelhetőek, legfeljebb dieselek, de azok elég gyorsan ki is koptak. Nagyon fiatal lehetsz, a '80-as években az olajválság miatt ugyanúgy a 0.8-1.0 motorok domináltak, s ami még viccesebb, hogy ezek a kis motoros autók (Daihatsuk, Fiatok, Citroënek) maradtak fenn nagy számban az utókornak, nem a sokak által istenített 2-3 literes Opelek meg BMW-k. S már a Citroën AX meg Fiat Cinquecento is röhögve vitte az autópályatempót (igaz azok nem is voltak nehezebbek 800 kilónál, de közben a nyomatékgörbe is javult).
2021. ápr. 6. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!