Csak szerintem néz ki undorítóan a kerékdőlés,azaz mikor egy tuning autónak "kifelé dőlnek a kerekei"?
Szeretem az autókat,de főleg a gyári állapot fog meg,és minden autób#zi oldalon agyon istenítik ezt az eltúlzott tuning irányzatot,porig ültetés,kerék bent van a kerékjárati ív alatt,döntött kerekek stb.. Velem van a baj,hogy annak ellenére,hogy imádom az autókat,ezektől falra mászok? Az alapból laposra gyártott autók,mint pl.Lamborghini,úgy néznek ki jól,és nincs a kerék bent a kerékjárati ívben,full aránytalan. A Döntött kerék (nem a versenyzésben használt enyhe kerékdőlésre gondolok,ahol funkcionális) hanem láttam pl. Bmw-t döntött HÁTSÓ kerekekkel😂😂
Tapadás szempontjából biztos tuti hogy egy bicikligumi vastagságú felület éri a flasztert a gumiból,el sem tudom képzelni meddig tarthat egy gumi egy ilyen csodán. Még ha az első kerekek lettek volna döntve kanyarodás miatt mert "driftautó" azt mondom OK de így. Értelmetlen,de legalább ocsmány is. Van még valaki aki így van ezzel,vagy csak le leszek oltva,hogy a tuning meg a porigültetés, meg a kerékdőlés, meg a gumin túllógó kályhacsővég formájú felni az isten?😂😂
Egyébként a rat style határozottan kevésbé ellenszenves xD
Inkább az autóscsoportokban a hülyegyerekek miatt b*sztam fel magam,hogy nem fejtheted ki,hogy neked ez nem tetszik (kultúráltan,nem bunkó módon) mert akkor egyből biciklivel vagy Bkv val jársz,meg azt sem tudod mi az az autó,és a kis csicska "soldier" kerékdöntés meg bumfordituning szopók egyből betámadnak,nekiállnak oltani. Es igen,mikor a kerék be van nyomva a kerékjárati ívbe,szintén csúnya,a másik kedvenc meg mikor elsősorban sedan hondákon le van vágva a hátsó lökhárító és csak "a fél segge" van meg az autónak. Gyárilag egyik patinás autógyártó,sőt "gyári" tuningcég,mint pl. Brabus nem gyárt ilyeneket,nem véletlen.És akkor az ízlésficamos jancsik meg elhiszik...
Ezt ki kellett írnom magamból,megmondom őszintén r0hadt jól esett😂😂
Ha nem tetszik akkor miért foglalkozol a témával, miért írogatsz oda? Én sem kezdek Kiszel Tündés posztokat keresni hogy odaírhassak alá.
A hozzászólásod végéből látszik hogy milyen kultúráltan írhattad.
Nem tuning csoportos hanem "autós" csoportok,az autók/autózás szeretete nem egyenlő a tuningbuzériával szerintem xD
Amúgy tényleg normálisan írtam,erre jött a lekezelő gúnyolódás a tunerjóskák részéről,ezen húztam fel magam :D
Egyébként tudom "szeretni és tisztelni" a tuningot,de leginkább a teljesítményorientált részét,motor fékek futómű stb..mikor erősebbe,gyorsabbá,agilisabbá teszik az autóikat,de az optikai része legalábbis ez a számomra eltúlzott mérték nagyon nem jön be,persze egy szolid spoiler ízléses ültetés,szép alufelni még be is jön,csak szerintem a legtöbb "autób*zi" által komált tuning már túlzás. Meg még amit sosem értettem,miért szedik le a márkajelzéseket az audikról vw-k ről,mikor a szép króm jel pont hogy jól mutat,illetve ha szeretsz egy márkát,annak miért tünteted el a jelét a kocsidról. Mondjuk ezt inkább csak nem értem,nem is tetszik,de nem annyira nagy dolog :D
Akkor fel voltam cukkolódva,az előbb említett dolgok miatt,de most már inkább csak szeretném megfejteni,hogy ezek a dolgok miért "menőek" olyan sok autórajongó szerint.
#15: Azért szedik le, mert "clean", ez is egy stílus. Neked tetszik a króm jelvény, másoknak nem. Ad egy sokkal tisztább, egységesebb képet. Apróság, elsőre meg sem biztos tudod mondani miért más, de mégis jobb ránézni. Ennyi.
Egyébként a fő probléma ott van, hogy te igazából úgy akarod ezt az egészet bekategorizálni, hogy ami neked tetszik az jó, minden más meg hülyeség. Ha ennek olyan formában adsz hangot, ahogy itt, akkor nem kell csodálkozni, hogy belédállnak mindenhol, nem a rendszerben lesz a hiba
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!